Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Monday, April 22, 2013

BELUM PEGANG KUASA, DAH PANDAI COVER


Apa yang kita maksudkan ialah kes Stopa Spender..

Dalam video menunjukkan dengan jelas dan suaranya sekali, Stopa Spender terlibat dalam kegiatan "panas" nya itu bersama wanita lain...

Tetapi Parti yang memperjuangkan Islam iaitu PAS, tidak ambil pon tindakan sewajarnya..Majlis Syura pon hanya meminta bahawa Stopa buat laporan polis..dan dia tak buat-buat pun..

Presiden PAS, Hj Hadi Awang pon baaaeeekk punya cover dengan mengatakan dalam video itu bukan Stopa Spender sebab dia kata Stopa Spender sakit lutut...dan sembahyang pon duduk...adooi...

Bayangkanlah kalau mereka-mereka ini jadi kerajaan...tak mustahil kalau kawan-kawan mereka terlibat dengan kegiatan-kegiatan maksiat, liwat, zina, dan lain-lain maka, pemimpin seperti Hj Hadi akan beriya-iya menafikan walaupun bukti yang ada jelas mereka terlibat..

Mungkin mereka ini mahu benar-benar diberi petunjuk oleh Allah SWT baru nak mengaku kot!

1 comment:

  1. allah (mungkin) dah bagi petunjuk tu, kenapa org2 dlm PAS ni masih menentang??? PAS lah sebenarnya adalah derhaka kepada ALLAH tetapi masih mengguna dan menjaja allah utk kepentingan jubah haram mereka sendiri. HARAM HUKUMNYA undi PAS sebab dia adalah kuli batak dan babi tungangan (tongengan) PKR dan DAP !!!

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages