Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Saturday, March 23, 2013

PAKATAN LAGI BAGUS DARI 55 TAHUN BN PERINTAH



Tak dinafikan, dalam hal yang kami bicarakan ini, memang BN tak termampu buat walaupun sudah memerintah Selangor lebih 50 tahun sebelum tewas semasa PRU12.

Manakala, Pakatan hanya menggunakan masa kurang dari 5 tahun untuk mengatasi BN. Come on BN! Takkan itu pon tak boleh nak capai sasaran tinggi? Ada ramai tokoh-tokoh berkaliber dalam BN Selangor, tapi ternyata mereka gagal capai apa yang Pakatan capai dalam tempoh waktu yang singkat...


Capai apa ni? 

Capai jumlah perniagaan rumah urut lah!

Baca ni!


Sepanjang 53 tahun memerintah jumlah lesen pusat hiburan yang dikeluarkan oleh kerajaan BN sebanyak 409 buah.

Apabila Selangor diperintah gabungan PKR, DAP dan PAS pada tahun 2008 hingga akhir 2011 jumlah lesen hiburan yang ada bertambah kepada 654 buah daripada yang ditinggalkan BN 409 buah. Ini bermakna sepanjang tiga tahun pemerintahan mereka sebanyak 245 buah lesen baru dikeluarkan.

Jika dikira secara purata bermakna sepanjang 53 tahun pemerintahan BN mereka mengeluarkan lapan lesen setahun. Manakala dibawah pemerintahan gabungan PKR,DAP dan PAS pula mereka mengeluarkan 82 buah lesen setahun. Peningkatan sebanyak 10 kali ganda daripada apa yang dikeluarkan BN sebelum itu.

Pandai bukan??

Mana taknya..lelaki mirip Penasihat Ekonomi Selangor pon langgan China Doll..lelaki mirip Penasihat Ekonomi Selangor pon suka dengan lelaki...

Selangor makin hancur di bawah Pakatan

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages