Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Thursday, March 7, 2013

MAKIN RAMAI PEMIMPIN PAKATAN HINA PEJUANG KITA

Kami malas nak tulis dah...tak tau nak cakap apa..semakin menjadi-jadi..bermula dari Tian Chua..sampai lah ke bekas tentera yang masuk PAS...TENGOK LAH!!





Apa lagi yang rakyat sekalian nak harapkan kalau ada pemimpin macam ini...semua benda nak dipolitikkan sampaikan pejuang-pejuang mempertahankan negara sampai ada yang terkorban pon masih lagi akal mereka kata ini sandiwara, konspirasi, untuk lewatkan PRU dan sebagainya..

Ini kah PARTI yang rakyat mahu letak sebagai peneraju kerajaan negara?? Bayangkanlah nasib kita semua kalau mereka memerintah!!



7 comments:

  1. PENGKHIANAT2 NEGARA NI PATUT DIPENGGAL SAJA..

    ReplyDelete
  2. Kejatuhan rejim najib.

    ReplyDelete
  3. DIPERSILAKAN SEMUA YANG KATA DRAMA TU PERGI KE TEMPAT PENGGANAS TU. KALAU TAK KENA TEMBAK, BOLEH KITA PERCAYA INI SEMUA DRAMA, KALAU KENA TEMBAK MATI, KITA SERANG HABIS-HABISAN PENGGANAS NI. SEBAB NILAI NYAWA BUKAN 10 SEN.......MANA2 NGO KE APA KE YANG BERFIKIRAN SAMA, SILA MOHON MASUK DAN JALAN DI DEPAN ASKAR SUPAYA ASKAR KITA BOLEH BALAS KALAU U ALL MATI TERTEMBAK.

    ReplyDelete
  4. Siapa yg ckp ini rejim najib atau reka sandiwara aku mintk doa biar org2 ini akan dibalas Allah dgn setimpal2 balasan didunia. Biar kesakitan yg dialami oleh perajurit2 ini dibalikkan kpd puak2 ini termasuk yg komen2 'kejatuhan rejim Najib'... Amiin..

    boleh main2 lg dlm isu2 berat ini.. NAJIB pertahankan kalimah Allah, pertahankan kedaulatan Malaysia di paggil 'rejim' bermakna era pemimpin baik negara akan TAMAT dan nantikanlah REJIM ZALIM sebenar yg perintah jika betul2 UMNO BN tumbang..

    Ingtlah Allah akan berikan AZAB yg AMAT PEDIH bila hamba-NYA TIDAK BERSYUKUR!!

    ReplyDelete
  5. aku rasa kalau kiamat berlaku pun puak2 bhagal ni kata sandiwara UMNO....kahkahkah.

    ReplyDelete
  6. Bangsat...sebangsat manusia....lebih-lebih lagi yang melayu lupa asal usul tu.....yang pakai.tudung tu pegi.sedekahla puki ngan.jubo ko kat kapir laknat....yang lelaki tu pegi la.tutuh puki mak ko sendiri.....kepala bapak korang haram jadahhhhhh.....sial......babi....celaka...pukimak korang...aku x kira la mak ko hidup ke dah mampos....anak haram....

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages