Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Tuesday, March 5, 2013

DAP ADA MASALAH DENGAN TENTERA KITA?




Di kala pasukan keselamatan kita perlukan doa dan sokongan padu rakyat Malaysia dalam mendepani musuh, pada ketika ini juga pemimpin-pemimpin Pakatan Haram cuba memperlekeh anggota keselamatan negara.

Setelah Tian Chua mendakwa pergolakan di Sabah adalah KONSPIRASI UMNO, terbaru Speaker Dewan Undangan Negeri Selangor, Teng Chang Khim mempertikai anggota tentera menggunakan Air Asia untuk dibawa ke Sabah melalui Facebooknya..

Mereka pergi ke sana untuk mempertaruhkan nyawa..salahkah mereka menaiki pesawat seperti ini?? Teng Chang Khim seperti tidak mahu para tentera yang majoritinya Melayu untuk menikmati keselesaan seperti ini...

DAP memang lahanat!

Untuk pengetahuan..Amerika Syarikat yang punyai berpuluh atau beratus pesawat pengangkut pon pakai pesawat komersial untuk mengangkut tenteranya!
http://www.nytimes.com/2005/01/22/business/22air.html?_r=1&



6 comments:

  1. Haram Jadah punya Cina bangsat. Dapat kau tahu le kau nanti. Cakap pandai tp bodoh bangang. Tak nak buat semakan dulu. Kau tau tak yang ATM ada kontrak catar udara dgn Air Asia dan MAS? Bodoh sungguh. Kesian mereka2 yang telah mengundi seorang keldai jadi wakil mereka.
    Ni nak kenabagi terajang kat muka baru tahu hormat orang. Haram Jadah punya cina DAP

    ReplyDelete
  2. Patutlah Selangor menuju kehancuran...Speaker DUN Selangor, MB dan semua ahli EXCO nya tak berpelajaran, otak udang dan hanya pandai mencetus kekeliruam serta menonjolkan kebodohan masing masing....

    ReplyDelete
  3. PUKIMAK LU KOMUNIS ..PATUT KASI PANCUNG SAMA LU PUNYA LANCAU..BANGSA TAK BOLEH PERCAYA PUNYA...

    ReplyDelete
  4. Cuba la tgk stail DAP.. jenis muka tktau malu.
    Berikanlah keselesaan pd tentera kita yg menggadaikan darah utk tanah air.. kenapa puak2 Cina kafir dan Melayu Munafiq ini sakit hati?

    Cina DAP ini klu puak mereka mewah tkpa..mesti mau sokong..tp org lain terutama Melayu mereka muka sakit hati..

    Kalau mereka perentah habislah org Melayu. Mereka sakit hati sbb ATM tu Diraja Melayu..
    Mereka anjing2 DAP ini tidak ada taat setia pada Malaysia.. elok tangkap bawak pegi ke SABAH jdkan perisai manusia utk puak SULU..

    DAP jahanam.. wish u all go to hell lah!!

    ReplyDelete
  5. mat jubo naik jet kesana sini dan ada bas transformer buat ceramah...ada puak komunis dap pertikai?

    gen2felda

    ReplyDelete
  6. anjing lagi pandai drp dia.

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages