f ANWAR TAKDE DUIT- NIK AZIZ ~ Ikrar Pemuda

Saturday, March 16, 2013

ANWAR TAKDE DUIT- NIK AZIZ

Senang je Nik Aziz ni nak kena tipu..

Ada ke dia kata Anwar takde duit...pasal tu dia kata takkan Anwar nak upah bapa Saiful..baca kat bawah ni..
[KLIK PADA IMEJ UNTUK DIBESARKAN]

Cuba tengok setakat ini "KEPOKAIAN" Anwar pulak..

Pokai betul Anwar ni..

Betullah kata Nik Aziz..takkan la Anwar nak upah bapak Saiful pulak..
Anwar mana ade duit..dia kan gaji RM1 je kat Selangor..

Alahai senang je nak kena tipu..


7 comments:

  1. wei nike ajis rumah nuar kat segambut tu berjuta rege nya siap dengan guard dan cctv, kereta lak berpuluh bijik..ko dah la nyanyuk..rabun pulak tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha lawak bro!,, dah BUTA Rabin plak!,,,,,

      Delete
  2. atuk ajis kata sambutan maulidur rasul bida'ah..
    tapi dia sambut bestday kat rumah kapal sink tu ajaran islam ke?

    gen2felda

    ReplyDelete
  3. Asal Nik Aziz buka mulut je mesti nampak kebodohannya..macamana lah Kelantan boleh maju kalau ada MB macam ni..

    ReplyDelete
  4. Kepala Butoh lah nik Aziz,asal anwar Ibrahim semuanya betui..tidak ada yang cacat langsung...dahlah bodoh macam nak mampuih, herek orang ramai masuk dalam kancah kebodohan dia pulak,.....Ooops lupa sama sama pencuri duit rakyat..jadi sama sama lindung melindungi...hadi awing bagaimana pula....mat sabu dah pasti...mahfuz bean sondoi ikut macam babi tonyok.

    ReplyDelete
  5. Kepada pemimpin dan ahli PAS....kalau nak pilih mursyidul dan MB tu agak2 juga lah ...

    ReplyDelete
  6. Letih aku dgn org yg anggap dia lebih islam dari org lain.

    ReplyDelete