f AHLI PAS BEKAS TLDM DIKANTOIKAN MAZIDUL ~ Ikrar Pemuda

Saturday, March 9, 2013

AHLI PAS BEKAS TLDM DIKANTOIKAN MAZIDUL

sumber foto: sini


Menurut mamat ni yang juga bekas Laksamana TLDM berkata:

Dia ni sama macam Tian Chua...kata semua ini SANDIWARA..memang kurang ajar..elok hantar dia sahaja ke sana!

Wartawan TV3, Mazidul Akmar Sidik ada ini sebagai renungan.. [SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK LEBIH JELAS..]




ulasan lebih lanjut mazidul di Sini



Sedangkan Sungai Golok punya kecik pon susah nak control kemasukan warga Thailand masuk ke Malaysia...
Ini kan pula PERAIRAN DI SABAH YANG LUAS!!

Di samping sosio budaya di sana di antara penduduk Sabah dan Filipina yang begitu erat yang selama ini begitu harmoni membuatkan ianya tidak mudah bagi pihak berkuasa nak kesan pencerobohan pada setiap masa...


5 comments:

  1. ini general bodoh.. dalam tentera taknak mampus, dah pencen menyusahkan orang... oiii mangkuk assobiyah.. usa belanja beratus juta dolar us setahun hanya nak halang dadah masuk ke usa melalui sempadan mexico.. tetapi berbillion dolar us nilai dadah berjaya diseludup masuk usa setiap tahun hanya melalui sempadan mexico shj..
    ..sila rujuk discovery channel

    ReplyDelete
  2. Sila lihat pula komen kita kat sini:-

    http://www.youtube.com/watch?v=xJkEB3ZIojc

    ReplyDelete
  3. tentera yg tak mengenang budi kerajaaan,kerajaan anggap mereka nie anak emas ,tapi dia ni jadi anak syaitan

    ReplyDelete
  4. Tanya general ni dia pernah naik kapal ke?
    Pernah patrol kat perairan Sabah ke?
    Tak salah aku dia ni tak teknikal atau logistik, bukan dari seaman (kelasi) branch

    ReplyDelete
  5. jeneral ni naik kapal pun muntah rasanya.....x pernah p perang ni..

    ReplyDelete