f SERIUS LAWAK!! PAKATAN STYLE! ~ Ikrar Pemuda

Thursday, February 21, 2013

SERIUS LAWAK!! PAKATAN STYLE!

Lawak betoi la Pakatan Haram ni..

MB lawak..sampaikan PENCACAI DIA PON LAWAK JUGAK..



Baca tweet kat bawah ni..



Tandi kasih pada peniaga dengan beli remote control tv??? Hahahah...Ustaz jenis apa ni oiii..ni bukan tahap pengampu dah ni..ni tahap basuh taik MB pakai lidah ni...

Adooiii..apa pasal la kau nak hinakan sangat diri kau tu yob!

Slogan DEMI RAKYAT..tapi beli remote control je untuk tolong rakyat..

Baik diorang tukar slogan la...DEMI ANWAR..sebab Khalid sanggup habis beratus-ratus ribu beli BAS untuk Anwar kempen politik..

0 comments:

Post a Comment