f PAKATAN DI SELANGOR DAH KECUT ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, February 19, 2013

PAKATAN DI SELANGOR DAH KECUT



Adoi...eksyen je lebih haritu konon nak buat p/raya asing. Last-last buat sama jugak. Apsal Khalid oiii...takut ke?? Takde sape pon halang dorang nak buat....pakatan dah goyang....



1 comment:

  1. tak de telor... acah je... ada telor pun untuk china doll, kongsi dengan nuar le... esok lusa jual jubor kat nuar... tu pun kalau nuar sudi le... sebab si BABI tu suka jantan mude belie.... khalid dah tua kutok, jubor pun dah berkurap dah...

    ReplyDelete