f KEMAJUAN PROJEK-PROJEK PAS DIRAKAM ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, February 12, 2013

KEMAJUAN PROJEK-PROJEK PAS DIRAKAM




Tengok dua-dua janji ni...


Kalau ikutkan..berita ini dilaporkan Mei 2012...dah takat mana lebuhraya KB-KK sekarang?


Yang ni pulak katanya kerajaan PAS Kelantan nak bina stadium bersama masjid...katanya DIBINA MAC  2012...Setakat mana stadium itu dibina?? Ada apa-apa kemajuan tak sekarang?

Kalau macam ginilah pemimpin PAS yang nak disokong..apakah tidak berdosa PAS kepada rakyat?

Sedangkan pada masa yang sama nik aziz dengan selamba kata UMNO tolak Islam..UMNO itu agama apa..seolah-olah orang UMNO itu kafir..tak caya tengok video bawah ni..




Nik Aziz marah UMNO macam-macam sampai pertikaikan keislaman orang UMNO..tapi bila anak buah dia dok kencing merata-rata pada rakyat Kelantan dia tak kesah pon...itu tidak apa...

MACAMANA NI?

3 comments:

  1. wally nickky selalu meratip ''umno tolak islam''

    jika dia benar, maka siapa saja sokong parti 'tolak islam' maka ikut logik kafir lah?

    Parti Umno yg.''tolak islam'' ni lah yg.bina masjid dan surau seluruh negara berjumlah lebih 10 ribu buah. Bayar gaji guru2 sekolah agama dan guru kafa mendidik anak bangsa mengenal islam. Membantu sekolah2 pondok melalui yayasan sekolah2 pondok dan menghantar ribuan pelajar ke Al-Azhar termasuk menghantar ribuan jemaah haji tajaan kerajaan dari kalangan orang miskin ,imam dan bilal.

    wally nicky baru saja bina satu masjid selama 23 tahun perintah kelantan. Yg.popular sekarang adalah pembinaan lebuh raya ,stadium, keretapi laju dll. Mana satu kerajaan yg.lebih islam?

    gen2felda

    ReplyDelete
  2. adakah penganot pas tak perlu masjid kerana sejak muktahir ini mereka suka sembahyang distadium dan jalanraya?

    ReplyDelete
  3. adooii...masjid yg diorang sembahyang kat KB tu pon dibina masa kerajaan BN yg nik aziz kata tolak Islam tu memerintah...

    ReplyDelete