f KAJIAN: PKR CONFIRM MENANG BANYAK KERUSI ~ Ikrar Pemuda

Wednesday, February 13, 2013

KAJIAN: PKR CONFIRM MENANG BANYAK KERUSI





Ya...akibat dari pemimpin Pakatan PANDAI URUSKAN MASALAH RAKYAT..mereka bakal menang banyak kerusi..MAMPOSLAH BN KALI NI..


ini buktinya..




Siapa punya ceramah ni??

Ini laporan ceramah Zuraida Ampang oleh Headbomb dan Keris Lok 7 hehehe....






4 comments:

  1. Belom setat daaaa...kompem menang banyak kerusi!

    ReplyDelete
  2. Khemah macam buat kenduri tahlil je....

    ReplyDelete
  3. kerusi kosong tu ada makhluk dok tu, kan N.ajis dah kata kalau setan nak bantu pun pasti dia terima.

    ReplyDelete
  4. Setan dan Iblis sedang menangis mendegar ceramah puak mereka kerna tak ramai yang datang. Jadi mesej setan mereka tak didengar orang..hehehehehesia YB Zurhodoh.

    ReplyDelete