Tuesday, January 1, 2013

TUAN IBRAHIM NAK KENA LEMPANG DGN ANWAR?

Tuan Ibrahim ni nak menunjuk pandai dalam politik..dia perli Anwar terhutang budi dengan pihak2 luar yang bagi dana politik pada PKR...walhal Anwar tu bukan sahaja dah termakan budi...dah terhutang nyawa dan jasad kot...kalau tak takkan kat luar tu Anwar selamba ceramah sokong pluralisme? Yang itu Tuan Ibrahim tak mau ambil pusing pulak...Di Selangor PKr dapat bas mewah yang ada kerusi urut tu dana siapa? Kesian Tuan Ibrahim...takde orang sponsor dia ke? Tanah kat kelantan tu banyak beb...hang dengan Nik Aziz bukan orang laing pong..

2 comments:

  1. dah giler babi agaknya tuan man sekor ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang sedihnya babi pun tak gila macam dia

      Delete