Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Tuesday, January 8, 2013

PAS UGUT GUNA BAHASA LUCAH?



Dulu Haji Hadi berbangga dengan ucapannya mengkafirkan UMNO..maka ramai yang percaya bahawa PAS akan menubuhkan negara Islam dan UMNO itu kafir..maka terjadilah peristiwa Memali di Baling Kedah..

Apabila 14 pejuang PAS terkorban di Memali, lantas Haji Hadi kata menurut Majlis Fatwa Negeri Kedah..yang terkorban adalah syahid..Haji Hadi menggunakan isu ini untuk menarik sokongan umat Islam ketika itu..

Tetapi ini yang terjadi..lihat video di bawah..


PAS kononnya mewujudkan Tabung Memali untuk membela nasib balu-balu dan keluarga mangsa Memali..Namun apabila terdapat penyelewengan dilaporkan, Haji Hadi tak berani nak buat apa-apa [minit ke 2:15] ..termasuklah Azizan Razak...kenapa tak berani? Mana perjuangan Islam kamu wahai Hadi dan Azizan? Takut sangatkah kamu kepada Presiden waktu itu atau takut kamu kepada Allah? Kenapa penyelewengan Tabung Memali tidak disiasat?

Dahla balu-balu dapat RM20 ribu...PAS boleh pulak KELEPET sorang RM3 ribu...CILAKA PUNYA PAS! Dah la laki diorang mati pasal Haji Hadi...duit diorang pulak korang kelepet..

Menurut Cikgu Non..sampaikan puak-puak PAS hantar SMS kepada balu-balu Memali pakai bahasa LUCAH !!![minit ke 4:30] Islam apa ni woooii!!!

Sampaikan Cikgu Non ada cakap dia DIUGUT UNTUK DIBUNUH!!! [minit ke 9:00]

PAS ni mafia ke? Inilah Islam yang Haji Hadi perjuangkan..Inilah Islam yang Nik Aziz perjuangkan..Inilah Islam yang Mat Sabu perjuangkan...PUII!!!


No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages