f PEMIMPIN MANA HINA GURU? ~ Ikrar Pemuda

Sunday, December 30, 2012

PEMIMPIN MANA HINA GURU?

Itulah yang kami dengar di Buletin Utama tadi...berkenaan isu kafir di antara Hj Hadi dengan penulis Buku KAFIRKAH AKU. Hadi kata penulis hanya cikgu sekolah yang hanya tau ajar ABC... Kalau benar pon dia cikgu...Apa masalah Hj Hadi?  Hina sangatkah? Dulu Hj Hadi tu kerja apa?

6 comments:

  1. Kita doakan supaya hj Hadi tersedar dari mimpinya nak putrajaya dan segera bertaubat dan mohon ampun kepada umat yg telah dimurtadkannya.

    ReplyDelete
  2. ooo..guru mengajar ABC, ye? Guru kemas macam nik ajis mengajar apa pulak?

    ReplyDelete
  3. BANGSAT NGKO HADI,POKI PANTAT NGKO..PERGI MAMPOSSSSSS

    ReplyDelete
  4. Pengikut-pengikutnya yang dia dah pesongkan akidahnya, yg mengkafirkan saudara2 sendiri, solat berasingan, sembelihan Umno di anggap haram, nikah dua kali, ceraikan bini, tanam jenazah berasingan, dan sebagainya, adalah ibarat cikgu2 yang di ajar untuk mengajar ABC je rupa-rupanya. Patut ler senang sangat dia pesongkan akidah pengikut2nya. Peerrrgh........ mangkuk ayun punya ulamak.

    ReplyDelete
  5. Kata je ulama tp mulut cabul..dulu hina org s' wak masih pakai cawat...lps tu kata cctv tu hny besi demi pertahankn kotey bengkok anwar...kini hina golongn cikgu pulak...ulama apa nii?

    ReplyDelete
  6. begitu angkuh bekas MB trngganu ni..dia masih tak nampak knp rakyat tolok PAS dari terus perintah trngganu...dia ingat jd ahli politik tu tinggi sangat..Allah akan jatuhkan seseorang dgn sekelip mata sahaja..

    ReplyDelete