f NAJIB LANTIK ANAK PEGANG JAWATAN PARTI? ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, December 18, 2012

NAJIB LANTIK ANAK PEGANG JAWATAN PARTI?


Hahahah...kalau betul PM nak buat macam tu pasti kena bahan dek puak-puak PAS..

Tapi kalau DAP buat macamana?

DAP bukan parti demokratik seperti yang tertulis pada namanya..Cuba tengok undian dalam Kongres DAP baru-baru ini untuk memilih CEC atau Central Executive Committee..


Lim Kit Siang - 1607

Lim Guan Eng - 1576
Karpal - 1411
Chong Cheing Jen - 1211
Anthony Loke - 1202
Wu Him Ven - 1202
Tan Kok Wai - 1199
Gobind Singh - 1197
Tony Pua - 1162
Teng Chang Khim - 1152
Fong Kui Lun - 1137
Nya Kor Ming - 1075
Chong Eng - 1006
Chow Kon Yeow - 986
Liew Chin Tong - 984
M.Kula - 984
Boo Cheng Hau - 958
Teresa Kok - 925
Teo Nie Ching - 903
Ngeh Koo Ham - 824


Bukan sahaja dikuasai anak beranak Lim, tetapi sorang Melayu pon tadek!

Adakah dengan demokrasi anak beranak boleh duduk di hirarki teratas parti dengan undian tertinggi dan kedua tertinggi??

Ini bukan demokrasi...ini namanya DINASTI!!

Dinasti apa?? Dinasti Lim..

Jika asas sebegini pon mereka dah kantoi besar...bagaimana pula kalau mereka tadbir kerajaan kelak?

Adakah dengan mengangkat anak beranak di tempat pertama dan kedua tertinggi parti itu telus?
Adakah dengan mengangkat anak beranak di tempat pertama dan kedua tertinggi parti itu transparent?
Adakah dengan mengangkat anak beranak di tempat pertama dan kedua tertinggi parti itu akauntibility?
Adakah dengan mengangkat anak beranak di tempat pertama dan kedua tertinggi parti itu kompetensi?

Puuuuiii!!

4 comments:

  1. hancur DAPig's...Hancur PAS a.k.a parti angguk saja..hancur PKR a.k.a parti kencing rakyat..HANCUR3x...PR!!!!!

    ReplyDelete
  2. PKR = parti anak beranak + bini + kroni.
    DAP = parti anak beranak + bini + kroni.
    PAS = parti anak beranak + menantu + kroni.

    UMNO jugak yg cai2 bangang tu jaja parti kroni.
    Semoga Allah bukakan minda rakyat Malaysia.

    ReplyDelete
  3. Sial punya manusia, tak tahu mana musuh mana kawan.

    ReplyDelete
  4. sokong lagi parti DAP yg mencetuskan 13mei

    org melayu dah lupa ke atau dah mmg buta hati

    ingat walau baik mana sekali pun bangsa cina ni
    dia tetap kafir musuh islam.....

    takebir......!!!!!!

    sokong DAP bermaksud sokong 13MEI....

    ReplyDelete