Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Friday, November 9, 2012

SAKSIKAN AKSI PANAS PEMIMPIN PARTI


Parti ini sering mengatakan bahawa mereka lah paling layak memperjuangkan Islam. Namun sebelum itu, kita kena tengok kualiti pemimpinnya...

Saksikan aksi Presidennya...

Defend Anwar dalam video seks dengan mengatakan kamera CCTV tak boleh jadi saksi..Pandaikan? Tuan Presiden MEMANIPULASI hukum agama demi menjaga Anwar Ibrahim yang kini menjadi agen Liberalisme di Malaysia...Padahal PAS terpaksa gugurkan perjuangan berpuluh tahun untuk buat hukum hudud kerana nak mengikut Anwar dalam buku jingga..tapi bila Anwar main dengan China Doll...Hj Hadi jugak kena tebal muka cover depan ahli-ahli PAS...

 Kemudian saksikan gelagat Timbalan Presidennya pula....

.
Hina orang tua takdok gigi...dan nak pengundi saluran satu mampos cepat sebelum PRU 13

Video aksi dibawah memaparkan suatu bakat kepimpinan yang tiada di kalangan pemimpin BN. PAS amat bertuah mempunyai Timbalan Presiden seperti ini..


Kalau dah begini perangai pemimpinnya bagaimanakah parti ini nak memperjuangkan perkara-perkara lebih besar? Islam, Melayu, dan negara?

Adakah dengan memutar belit hukum agama di kala rakan Pakatan terpalit dengan skandal itu cara kepimpinan Islam yang baik?

Adakah dengan terpekik-pekik terlolong lolong macam kera kena belacan dapat menjamin kelangsungan hidup umat Islam di Malaysia??

Fikir-fikirkan lah..

1 comment:

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages