f PEMIMPIN KANAN POLITIK WANITA KANTOI ~ Ikrar Pemuda

Wednesday, November 14, 2012

PEMIMPIN KANAN POLITIK WANITA KANTOI

PKR bakal menghadapi masalah besar dalam PRU akan datang. Antara sebab utama ialah, KUALITI PEMIMPINNYA. Bukan nak cerita pasal skandal video China Doll dengan Anwar atau adegan "aiskrim" Azmin Ali yang sampai sekarang tak dibuktikan bukan mereka, TETAPI kita juga kena lihat kualiti pemimpin lain.

Yang nyatanya, mereka semua SAMA SAHAJA RENDAH KUALITINYA. Kerana apa? Walau sudah dipilih menjadi Ahli Parlimen sekali pun, dan Selangor sudah mereka takluk, tetapi gaya mereka tetap masih sama. Bercakap besar, meninggi diri, mengutuk orang lain..yang dikutuk program PM berkenaan sekolah pondok tu kenapa? Tiada modal kah? Zuraida Kamaruddin sepatutnya malu dengan gaya ucapan macam budak sekolah..tiada pengisian langsung..tak percaya? Tengok kat bawah ni..


Kutuk PM punya program, cakap besar walaupun melibatkan hal-hal dalam mesjid, meninggi diri konon dia lagi tinggi dari Majlis Agama Islam yang mentadbir masjid..ANGKUHNYA?

Dah la MEMEKAK &MEROYAN bila tak dijemput dalam program tersebut (baca kat sini) ... lepas tu bila dia datang berlagak pulak..


Kawan2 kita kalau berborak asyik nak berlagak, nak up sentiasa pon kita berbulu..tambahan pulak kerja pon tak buat...ini kan pemimpin...

3 comments:

  1. Mak lampir yg perasan x habis2 ! orang ampang naik meluaatt !!

    ReplyDelete
  2. First time tengok mak lumpier ni berucap. Mmg tak da karisma langsung cuma dia jenis berlagak tapi bodoh sombong. Masjid tu bukan bapak dia
    punya Dan bukan pkr or pas yang bina so jangan nak meroyan bila kerajaan nak buat apa pun program disana

    ReplyDelete
  3. Mak Lampir cakap politik boleh lah,kosong ,kosong.kosong.Kalau kat US macam ni tukang cuci jamban kat airpot atau kemas bilik2 motel.

    Apa yg boleh dibanggakan dgn Mak Lampir ni sejak menjadi Ketua Wanita PKR,kosong,kosong.kosong.

    ReplyDelete