Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Tuesday, November 20, 2012

PAS BERDOA LAGI?

Daripada mendoakan kehancuran umat Islam...seharusnya PAS berdoa untuk kesejahteraan umat Islam. Alangkah baik kalau doa Nik Razi berbunyi seperti di bawah ini.


Ya Allah mudahkanlah kami di Gaza 3x
Ya Allah hukumkanlah Israel laknatullah 3x
Dalam peperangan ini, kezaliman rejim Israel selama lebih 50 tahun lebih kepada agama Mu, kepada hamba Mu kepada negeri kami. Ya Allah, Engkau lebih mengetahui tentang hal kami.

Kami hambaMu datang dari tempat jauh dan dekat, berkumpul di tempat yang penuh berkat, di malam bersejarah ini. Ya Allah Engkau lebih mengetahui mengenai kami. Kami hamba-hambaMu Ya Allah, datang dari jauh dan dekat berkumpul di malam yang berkat.

Ya Allah ampunila dosa kami. Dosa kedua ibu bapa kami 3x.
Janganlah Engkau mengazabkan kami Ya Allah, kami hamba-hambaMu.

Sekiranya Engkau ampuni dosa kami, Engkau Tuhan pengampun lagi maha penyayang penuh kasih sayang.
Ya Allah, kuatlah iman kami. murahkan rezeki, amankan rumahtangga, negeri dan negara kami, cemerlangkanlah anak-anak kami.

Anak-anak kami adalah amanah dariMu Ya Allah. Berilah mereka berjaya di dunia dan di akhirat nanti. Berilah mereka berjaya untuk menolong Sunnah Muhammad SAW.

Ya Allah hukumkan rejim Israel.
Ya Allah hukumkan rejim Israel.
KO Israel, KO Israel, Israel KO, KO Israel, Israel KO, KO Israel, Israel KO, dalam peperangan kali ini Ya Allah.
Mudah-mudahan perjalanan kami ke mercu kejayaan Ya Allah dengan begitu mudah sekali, permudahkan dengan pertolongan Mu Ya Allah.

Kalau la Engkau Ya Allah pernah tenggelamkan Firaun di dalam laut, Engkau telah izinkan bumiMu telah Qarun, Ya Allah, Engkau telah melaknatkan Namrud.. dan begitu juga Abu Lahab, maka sungguh mudah untuk Engkau bagi jahanamkan Israel dalam pilihanraya ke - 13.

Tidak larat kami nak lihat anak-anak kami dalam suasana tidak selamat, dalam dan luar rumah.. bom, roket, tembak, tangkap manusia dan macam-macam jenayah perang, Ya Allah habislah negara kami ini dirosakkan oleh Israel.. Iraq dah habis Ya Allah, Afghanistan.. Afghanistan Ya Allah.. Ya Allah Afghanistan.. rapat ke Palestine Ya Allah ...

HANCUR ISRAEL.. TUMBANG Israel..

1 comment:

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages