f DUA VIDEO PANAS AHLI POLITIK TERSEBAR ~ Ikrar Pemuda

Monday, November 5, 2012

DUA VIDEO PANAS AHLI POLITIK TERSEBAR


Ada dua video PANAS yang ingin kami paparkan...

Video Pertama
Rafizi Ramli jambu kesayangan Anwar ingin membuktikan bahawa video yang dia paparkan menunjukkan anak Dato' Nazri Aziz, iaitu Nedim ada kaitan dengan Michael Chia..videonya adalah seperti di bawah..


Mana Nedim? Mana Michael Chia? Mana Nazri Aziz?


Video Kedua

Di bawah adalah video Anwar bersama Eskay semasa Anwar nak memberi "khidmat" kepada China Doll



Video di atas juga menunjukkan Dato Eskay dan Anwar sebelum dan selepas "kejadian" tersebut....

VIDEO MANA YANG LEBIH KREDIBEL?

Walaubagaimanapun, Rafizi sempat memperli Tuan Guru Haji Hadi kerana kenyataan Hadi bahawa kamera video tidak boleh jadi saksi, kerana ianya besi...

1 comment:

  1. setakat tunjuk rakaman video bodoh mcm ni aku pun boleh....

    rakyat nak tgk muka org yang di maksudkan mcm video porno anuar aljuburi

    ntah kereta sape yang korang rakam dan tuduh org ikut sedap mulut jer

    sudah lah rafizi lebih baik ko jadi JAMBU anuar diam2 dah laa.....

    meluat lah aku tgk mamat ni.....

    ReplyDelete