f BUKTI PAS TAK MAHU BANTU PALESTIN? ~ Ikrar Pemuda

Sunday, November 25, 2012

BUKTI PAS TAK MAHU BANTU PALESTIN?


PAS ni tak tau la letak otak diorang kat mana..atau memang diorang ni takde otak itu sebab tak boleh nak letak kat mana-mana pun...

FELDA mengeksport minyak ke Palestin dituduhnya berdagang dengan Israel.

Mereka tuduh macam tu hanya kerana minyak itu berlabuh di pelabuhan yang dikawal Israel. Walhal FELDA berurusniaga dengan syarikat Palestin iaitu Ajjawi Commercial Stores Company.

Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Dato Mukhriz Mahathir juga telah menjelaskannya di twitter..


Mukhriz menjelaskan bahawa pengimport minyak yang mahukan minyak tersebut di hantar pelabuhan Ashdod, pelabuhan yang dikawal Israel.

Boleh tahan jugak KEBODOHAN puak-puak PAS ni..siap buat demonstrasi tu...

Adakah PAS nak Malaysia hentikan penghantaran minyak sawit ke Palestin? 

Mana-mana puak PAS yang percaya dakyah FELDA buat bisnes dengan Israel, pulangkan wang-wang durian runtuh yang FELDA beri kerana ianya mungkin haram sebab duit tu hasil jualan ke Israel..ada bran?? Sila jual kelapa sawit anda secara sendiri kerana takut jatuh syubahat dengan FELDA..Puii!!

1 comment:

  1. rakyat palestin kan ahli ahlus sunnah waljamaah...bukannya....ahli syiah!!

    klu syiah tentu PAS akan bantu melalui jalan darat dan udara hantar minyak kelapa sawit tu...hahh PAS kantoi dah...tak ingin bantu umat islam palestin pun!

    ReplyDelete