f PEMIMPIN PEMBANGKANG HINA WARGA EMAS? ~ Ikrar Pemuda

Sunday, October 7, 2012

PEMIMPIN PEMBANGKANG HINA WARGA EMAS?

Bukan dia ni..heheh..ini sekadar gambar hiasan..


Siapa yang hina warga emas tu? Hmm..menurut tweet dia ni..dia hina orang tu dengan berkata kerana faktor usia, orang tua ni keliru dan cepat melatah! Maak ai..Bukan sahaja orang yang dihina itu warga emas..tetapi dia dari PARTI PAS! Tak percaya ke? Baca kat bawah ni...


Begitulah taraf PAS di mata PKR...kerana nak merebutkan kerusi MB dan dendam politik, PAS pon disepak-sepak macam kucing kurap di tepi jalan...even kucing kurap pon orang tak sampai hati nak sepak...tapi Azmin sanggup je perlakukan PAS sebegini..Yang dikata oleh PAS tu bukan calang-calang..tapi SETIAUSAHA AGUNG PAS!





1 comment:

  1. pas dh tahu sebenarnya bahawa parti mereka tiada nilaipun dimata pkr @ dap. cuma pas sahaja terhegeh2 nk tidur sebantal makan setalam dgn diorang. hidung tak mancung .......

    ReplyDelete