f BUKTI PAS TERAJUI DAMAI DI SYRIA? ~ Ikrar Pemuda

Monday, October 29, 2012

BUKTI PAS TERAJUI DAMAI DI SYRIA?



Pemuda PAS beriya-iya hantar memorandum kepada kerajaan supaya kerajaan Malaysia dapat membuat tindakan tegas terhadap kerajaan Syria (boleh baca di sini).

Tapi kenapa pimpinan PAS terhegeh-hegeh pi jumpa Menteri kerajaan Syria di sana? Lawatan muhibah ke?

Patutnya tak payahlah Pemuda PAS nak buat memorandum ke mamogram ke..kan Mat Sabu dah sampai sana..elok suruh dia je sampaikan mesej PAS kepada mereka...tapi lain macam je lawatan Mat Sabu ni..

Selalunya kalau ada lawatan bermaksud mereka ada hubungan ngam sama pihak yang dilawat..

PAS ada hubungan baik dengan Basyar al-Assad ke? Elok la tu..

0 comments:

Post a Comment