f BEZAKAN ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, October 30, 2012

BEZAKAN



Di atas adalah misi kemanusiaan untuk pelarian Syria di sempadan Syria Jordan oleh Kelab Putera 1 Malaysia yang diketuai Datok Azeez Rahim.

TENGOK GAMBAR DI BAWAH INI PULA..

Mat Sabu membuat lawatan MUHIBAH terhadap kerajaan Syria pimpinan Bashar al Assad yang dikatakan mengikut perjuangan Syiah...

Persoalan yang ditimbulkan oleh Blogger Gerakan-Anti-PKR adalah seperti berikut:

video berdurasi 2 minit 54 saat itu melaporkan kehadiran dan lawatan rasmi mat sabu selaku timbalan presiden pas terhadap menteri wakaf ( menteri agama) syria.

mengikut laporan berita itu, katanya mendakwa mat sabu MAHU TAHU situasi sebenar apa yang berlaku di syria


PERSOALAN UTAMA ?

1) mat sabu jumpa menteri agama syria yang berfahaman syiah. sudah pasti berita yang disampaikan kepada mat sabu oleh menteri syiah itu akan lebih positif dalam menggambarkan situasi sebenar yang akan pro kepada syiah .

2) apa bodohnya mat sabu perlu berjumpa dengan menteri syiah syria untuk mendapatkan penjelasan, sedangkan di dalam internet terdapat puluhan youtube pembunuhan kejam tentera syria pimpinan syiah membunuh tanpa belas ikhsan umat islam sunah.

3) apakah mat sabu tak baca laporan human right watch mengenai pembunuhan skala besar-besaran yang dilakukan oleh tentera syria terhadap penduduk sunah ?

4) kedatangan mat sabu SECARA RASMI MENGADAP PEMIMPIN SYIAH DI SYRIA semakin melambangkan yang beliau ini memang penganut sesat syiah...

pertama mengapa di kala berlakukanya pergolakan di mesir di mana pemberontaknya adalah syiah, mat sabu tak buat kunjungan hormat kepada pemimpin mesir sebaliknya menyokong gerakan kebangkitan syiah di mesir ?

kedua mengapa mat sabu TAK PERGI MENGADAP PEMIMPIN SUNAH DI BAHRAIN sedangkan pada waktu itu penganut syiah sedang galak membuat huru hara menumbangkan kerajaan bahrain yang SAH ?

APA SUDAH JADI KEPADA PAS ?

KENAPA HARON TAIB YANG PERNAH BELASAH SYIAH DALAM KULIAHNYA SENYAP MEMBISU ?

HARON DIN KENAPA SENYAP ?
HADI...TAK PAYAH LAH...





1 comment:

  1. Mat Sabun ni sedang praktik kununnya dia akan jadi Menteri Luar Republik Pakatan Rakyat Malaysia nanti.Lagi pun dia nak glamer jugak masuk CNN, BBC, AlJazeira, CBC...mana aci kalau Datuk Azzez je masuk TV dunia.

    hanya syiah yang akan sokong syiah.

    ReplyDelete