f ANAK PEMIMPIN PAKATAN KANTOI SELEWENG? ~ Ikrar Pemuda

Monday, October 1, 2012

ANAK PEMIMPIN PAKATAN KANTOI SELEWENG?


Anak pemimpin pembangkang kantoi menyeleweng...menyeleweng apa??Seleweng minda rakyat...cuma cara dia seleweng tu membodohkan diri sendiri..baca kat bawah ni..



ADA KE PATUT DIA MARAH BILA KERAJAAN TURUNKAN CUKAI!!! BANGANG KE APA?

Nurul Izzah boleh tak tanya kepada Papa sebagai penasihat ekonomi negeri Selangor, kenapa cukai pintu dan cukai tanah negeri tak turun-turun? Kan korang dah janji masa PRU lepas...kenapa bila Kerajaan Pusat turunkan cukai kau marah pulak!!! Puiii!!!!

7 comments:

  1. nie laa contoh orang bodoh yg diangkat menjadi pemimpin...dia dah sebijik macam bapak dia.
    melanggan jubo pun kena bayor...

    ReplyDelete
  2. Orang macam ni ...kerajaan bagi salah kerajaan tak bagi pun salah...orang lain semua tak betol...mereka betoi sangat kah ??? ce.. ce.. citer !

    ReplyDelete
  3. ironilah, kutipan cukai yg cekaplah apalah. apa ke bodoh dan dungu sangat si nurul izzah ni. penurunan kadar cukai adalah bagus untuk mengurangkan beban rakyat kelas sederhana dan ke bawah. kecekapan pungutan cukai adalah t/jawab LHDN dan setakat ini memang terserlah, sebab itu Najib berani menurunkan 1% cukai individu. itulah yg sering diperkatakan kini bahawa majoriti pembangkang malaysia mempunyai wibawa kelas longkang kerana sentiasa mengkritik apa sahaja langkah kerajaan walaupun untuk kesejahteraan rakyat. nurul izzah boleh dikelaskan sebagai wakil rakyat yang bodoh dan dungu dan selalu bercakap tak pakai otak, pakai kepala lutut agaknya.

    ReplyDelete
  4. betul cakap nurul tu,kalau perlukan duit untuk perbelanjaan kenapa mesti turun cukai.kenalah naikan cukai.

    kesimpulanya jangan mimpilah cukai akan turun/dihapuskan kalau PR memerintah seperti yang dicanang keseluruh pelusuk negara,dasar penipu!

    ReplyDelete
  5. BUDAK ANAK PENIPU PERASUAH PENZINA PELIWAT , MUNAFIK , JUBO BINI2 ORANG2 , JIKA AKU BERBINTI/ BERBINKAN SIJUBO NI DAH LAMA 'SIRAM MINYAK ,CUCUH API BKR DIRI- JIKA BOLIH KETURUNAN NUAR NI PATUT DILUPOS , KETURUNAN KIT SIAL DAN WHEEL OF FORTUNE LWYER BODOH SKALI- AMAN NEGARA

    ReplyDelete
  6. Bodoh...kalau takda alasan yang kukuh nak kritik kerajaan, jangan lah pandai2 nak wat ulasan. Sekarang terserlah betul tahap kebodohan makluk perosak nie

    kembara

    ReplyDelete
  7. semakin menjadi bahlul si betina ni. rupa dia pun semakin buruk seburuk kelakuan keluarga depa.

    ReplyDelete