Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Wednesday, September 26, 2012

HARAPAN ANWAR JADI PM LEBUR?


Kah kah kah...bukan Utusan, Berita Harian atau RTM mahupun TV3 yang siarkan...tapi akhbar pojaan PAS iaitu Harakah..tak caya tengok carta di bawah ni..


Harakah lebih mengulas kepada penurunan peratusan jangkaan sokongan BN menang PRU 13 di peringkat persekutuan, daripada mengulas peratusan keseluruhan BN iaitu 44% untuk keseluruhan. Memang ada penurunan peratusan, tetapi ia hanya sekadar kajian yang meliputi 1536 orang sahaja.

Ia boleh memberi indikasi kepada situasi sebenar, tetapi ada juga kemungkinan ianya tidak. Namun, kalau peratusan sebegini lah sokongan rakyat kepada BN, memang Anwar kena tunggu lagi untuk jadi PM, atau mungkin takkan jadi langsung..agaknya pasai tu dia lenjan naik pesawat eksekutif..nak rasa macam PM..hehehe..

pening Anwar..ghoplah betoii..katanya


Walaubagaimanapun, di harap agar rakyat sudah bersedia untuk memberi pengajaran kepada Pakatan Rakyat yang tak habis-habis menipu rakyat. Kejayaan Aspirasi Mahasiswa memenangi 17 IPTA memberi petanda jelas bahawa rakyat sudah menerima segala usaha kerajaan dalam memajukan negara, termasuk diterima golongan belia dan remaja.

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages