f BELIT LAH SELAGI ANDA MAMPU ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, September 4, 2012

BELIT LAH SELAGI ANDA MAMPU


Anwar belit lagi isu tukar bendera. Walhal yang dok sokong baguih dok ada bendera tu bukan orang lain, tapi Najwan Halimi iaitu PEGAWAI ANWAR..cuba tengok belit Anwar dalam video kat bawah ni..



blog najwan menunjukkan dia menyokong jalur gemilang ditukar


Punya lah belit..kalah ular...tapi dalam video ini langsung dia tak cakap tentang menentang pengibaran video tersebut..kalau macam tu..lepas ni masing-masing bolehlah kibar bendera UMNO, MCA, DAP, PAS dan sebagainya...macam gini ka orang nak jadi PM..kalau dah jadi sejarah tu dah la..apa nak dikibar-kibar..kalau nak kibar pon pi la kibar kat rumah kau...siapa pon tak kacau..apa pasal nak kibar masa malam kemerdekaan?

Dia tuduh isu ini untuk tutup rasuahla, kes bunuhlah...kes seks dia bersama China Doll macamana? Dia sendiri pon mau tutup tapi tak terdaya beb..putar lah Nuar..selagi kau mampu..rakyat dah tak mampu nak dengar temberang kau dah...

sumber: http://www.anwaraidc.com/?p=27172

1 comment:

  1. Sama sama Kita tunggu dan lihat....apa kesudahan hidup Anuwar..Allah maha bijaksana lagi maha mengehtahui.. AllahuRobbi

    ReplyDelete