Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Friday, September 7, 2012

BANJIR SERDANG SALAH UMNO?


Sejak Pakatan memerintah, benda yang tak pernah berlaku...berlaku di Selangor...Bukan main semberono tuduh, tapi ada bukti..Dulu di Kajang, tak pernah-pernah banjir teruk, Kajang kena sampai banyak kereta, motor, kedai dan rumah rosak..Terbaru di Taman Sri Serdang pulak, habis rumah dan kereta banyak rosak dimasuki air. Dengarnya dah 27 tahun tak pernah macam banjir macam ni, dan ini yang paling teruk...Ramai kaitkan dengan masalah longkang dan saliran air tersumbat akibat sampah yang menjadi punca banjir di Serdang.Apa tindakan kerajaan Negeri Selangor? Senyap je? Sedangkan lebih 600 pelajar sekolah di Taman Sri Serdang terpaksa menunggu sehingga lewat malam untuk pulang. Ibu bapa juga terpaksa berjalan kaki berkilometer dan menunggu di dalam air banjir untuk mengambil anak mereka.Nampaknya tiada apa yang dilakukan kerajaan Negeri Selangor, apa statement pon takde kecuali bantuan yang mereka nak bagi. Andai kata esok, lusa mahupun hari ini hujan lebat lagi atau lebih teruk lagi MACAMANA??Ini kah kerajaan berkebajikan? Takkan salah UMNO kot?

1 comment:

  1. Air
    Di Selangor PKR memasukkan skim air percuma di dalam menifasto dimana rakyat Selangor akan di bekalkan air percuma jika menang pilihanraya dan jadi Kerajaan. Tetapi MB kata ia bukan satu perjanjian. Rakyat Selangor tertipu

    Kes Projek Langat2 lagi hangat. Kerajaan Selangor PKR menghalang pembinaan Langat2 yang bertujuan meningkatkan kapasiti merawat air bersih di Lembah Klang dan Putrajaya..
    Baru baru ini, Serdang dan Kajang dilanda banjir akibat tidak keupayaan Kerajaan PKR Selangor maintain kolam dan sungai.

    Di Kelantan berbeza pula masalah airnya. Kerajaan Kelantan PAS hanya mampu membekal air kotor kepada rakyatnya.
    sila ke nasirwise.blogspot.com untuk maklumat lanjut

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages