f AKSI JILAT TERAKAM! ~ Ikrar Pemuda

Sunday, September 23, 2012

AKSI JILAT TERAKAM!


Ada yang kata..Kenapa kita perlu sokong PAS? Kata mereka, sebab mereka ada ulama...Tetapi kalau Ulama yang kata kenyataan Ngeh Koo Ham itu wajar, ulama jenis apa? Kaki jilat DAP ke?
Baca kat bawah ni..


Nak buat bantahan pon dia kata salah, kalau UMNO tak buat bantahan macamana agaknya kata PAS..Samdol ni kata itu tak cukup?

Wei samdol, boleh tak kau tanya kepada Anwar kenapa membisu isu ini? Atau kau nak glemer haram je? Apa pon kau tetap samdol..kaki jilat DAP...

5 comments:

  1. Orang berilmu bila masuk PAS, hilang cahaya ilmunya. Manakan tidak, keluar mulut perkataan yang merapu dan merepek2.
    Kalau orang yang tak berilmu pulak bila masuk PAS, confirm kena jadi lembu.

    ReplyDelete
  2. Lembu ternak lebih baik dan berfaedah dari lembu jadian PAS.

    ReplyDelete
  3. Nak jilat pungkoq kapiaq DAP pun, tak payah la umum masuk paper, tunjuk kebodohan diri khalayak ramai, bangga jadi kaldai..macammana PAS boleh simpan pemimpin bodoh macam ni?

    ReplyDelete
  4. rela diri dikaldaikan kapir.... ciannn

    bob

    ReplyDelete
  5. buang aja lebai tu kalau dok sokong BABI.

    ReplyDelete