f TAU KENAPA PAS TAK MAU BINA MASJID? ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, August 14, 2012

TAU KENAPA PAS TAK MAU BINA MASJID?


PAS memang tak pernah sinonim dengan pembangunan. Contohnya di Kelantan, berapa biji masjid yang PAS telah bina selepas 22 tahun memerintah?  Kira juga berapa masjid baru yang dibina di negeri-negeri yang diperintah BN dalam temph yang sama?

Kat Selangor ni pulak di bawah Pakatan Rakyat, berapa masjid mereka bina? 

Kalau kita naikkan isu ini...maka mereka pon akan SPIN kata UMNO tau bina masjid je, imarahkan masjid tak tau...fuhh..senang je dia cakap..padahal depa pi masjid bukan setakat sembahyang, pi ceramah dok maki hamun fitnah orang UMNO tu macamana?

Lagi satu, kalau punyalah banyak masjid yang besar-besar dan surau pon berpuluh-puluh di Putrajaya, APA PASAL PAS SEMBAHYANG DI TEPI JALAN?



APA PASAL TAK MAU IMARAHKAN MASJID-MASJID ATAU SURAU YANG ADA DI PUTRAJAYA??

Lepas tu menghalang pulak orang lalu lalang dan nak meniaga..belum diorang ni pegang kerajaan persekutuan...kalau depa menang, mereka kata tak payah dah buat mesjid, mana-mana bulih sembahyang...dan jangan lupa tebar BENDERA PANADOL

2 comments:

  1. la org2 PAS kan hanjeng jalanan, jadik apa2 pun semuanya mesti di tepi jalan la...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum,

    Sekadar peringatan bagi yang lupa." Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8).
    Berhati-hati dengan komen dan posting yang dihantar kerana ianya akan menjadi persaksian-mu di padang Mahsyar kelak.

    ReplyDelete