Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Wednesday, July 11, 2012

PAS PALING KUAT: HJ HADI SINDIR ANWAR?


PAS tak habis-habis nak perdaya bukan sahaja rakyat, tetapi termasuk juga ahli-ahlinya...terbaru Presiden PAS Hj Hadi kata PAS adalah parti paling kuat dalam PR....


Kalau PAS paling kuat...

1) Kenapa PAS sudah tukar perjuangan? Tolak ketepi negara Islam dan hukum hudud yang mereka perjuangkan selama ini ... dan pada masa yang sama DAP dan PKR masih kekalkan asas perjuangan mereka? 

2) Kenapa PAS sudah dibarisi kepimpinan yang bukan so-called ulama? Sebaliknya dibarisi pemimpin-pemimpin sengal seperti Mat Sabu yang tiada langsung kelayakan agama?

3) Kenapa PAS senyap dalam isu kebanjiran rumah-rumah urut di Selangor dan Kedah sedangkan dulu kilang Carlsberg di Shah Alam PAS tuduh BN macam-macam tapi bila dah berkuasa terus senyap?

4) Kenapa PAS langsung tak sokong penentangan terhadap agenda murtad (penggunaan nama Allah oleh bukan Islam, Inter-faith Commission), sedangkan semasa Pak Lah memerintah orang-orang PAS pon terlibat sama buat demonstrasi di hadapan Bar Council?

5) Mereka rela ikut Anwar yang terang-terang terlibat skandal video seks bersama China Doll?

Tapi secara kesimpulannya...PAS MEMANG PARTI PALING KUAT DALAM PR..PALING KUAT KENA TINDAS, KENA TIPU, KENA CUCUK IDUNG, KENA HAMBA DAN YANG SEWAKTU DENGANNYA

Tetapi kalau Hj Hadi kata PAS paling kuat bermakna...siapa paling lemah? Mestilah PKR ye tak? Mana tak nya..pemimpin-pemimpinnya sendiri terlibat dalam kegiatan-kegiatan tidak bermoral...gambar bogel lah...skandal video seks lah...aiskrim lah...SO KIRANYA HADI SINDIR ANWAR KE NI?

3 comments:

  1. betul...aku setuju. pas memang paling kuat dalam PR. tapi paling kuat jadi PENCACAI dan ANJING SURUHAN je laa...kah kah kah

    ReplyDelete
  2. Matlamat nak menang PRU dan P'Jaya, hangpa jangan dok tanya apa.

    ReplyDelete
  3. Kalau nama je kuat..tp jadi pencacai dap dan pkr,lebih baik jgn berpakat..jaga diri je..lebih bagus lagi,bersatu dgn bn,demi agama bangsa,raja dan negara..itulah kekuatan kta.

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages