f MB KEDAH BODOHKAN HIMPUNAN OREN? ~ Ikrar Pemuda

Monday, July 16, 2012

MB KEDAH BODOHKAN HIMPUNAN OREN?

Buat penat je penganut-penganut PAS, berhimpun dan berkumpul tengah panas bersesak sesak berpeluh ketiak konon nak halang penyenaraian FGVH. MB kerajaan PAS Kedah selamba je punyai syarikat negeri yang ada saham FGVH sebanyak 500 ribu saham...Bodoh ke tak bodoh siapa yang gi perhimpunan tu? Orang PAS jugak yang bodohkan korang

3 comments:

  1. Mana pencacai prni....x berani komen ke....

    ReplyDelete
  2. Mrk tak cukup modal dan x cukup kekuatan untuk komen terutama mazlan aliman. kerajaan kedah (dah tentunya pas) pun beli shm fgvh dgn kata lain mengiktiraf usaha kerajaan bn. mazlan aliman pulak yg sebok nk bantah. fgvh dah disenaraikan pon, nak bantah mende lagi. agaknya nk kutip duit rayA kot. wallahuallam.



    Murad jailani

    ReplyDelete
  3. Setiap yang pergi dapat duit poket RM30-RM50 seorang kebanyakkannya adalah penyokong-penyokong yang dikumpulkan dari Markaz-Markaz PAS termasuk dari kalangan peneroka spesis haram jadah muka tak tau malu yang kufur nikmat. Ramai yang pergi kerana nak lawat Istana baru jer. Yang untung adalah pemungut derma karung dan kroni-kroni tetap penjual baju, jus tok guru, ubat kuat dan barang-barang bundle yang selalu ikut ceramah PAS, banyak duit peserta kena sakau dek lebai-lebai ni atas alasan berjihat.

    ReplyDelete