Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Wednesday, July 25, 2012

LEMAN NAK MELAYU PENANG TINGGAL DI MASJID?


Peergghh..punyalah ampu baik punya si Leman Raja Lawak yang tak lawak langsung ni...Dalam video ni mula-mula dia kata dia masuk PAS sebab dia benci dengan UMNO..sebab UMNO perjuangkan sekularisme sedangkan PAS perjuangkan Islam...tapi dia dok masuk rancangan realiti Raja Lawak tu tak sekular kah?

Lepas tu dok ampu Lim Guan Eng bagi tiap-tiap tahun berjuta-juta ringgit untuk Hal Ehwal Agama Islam..tapi Leman lupa yang pada masa yang sama Lim Guan Eng langsung tak guna pon peruntukan untuk bina rumah bumiputera di Pulau Pinang..

Leman nak orang Islam Pulau Pinang tinggal hanya di masjid dan pejabat hal-ehwal agama Islam kah?

4 comments:

  1. Dah memang lembu lawak. Otak serious dia pun standard lawak saja bagi kita. Gerenti lembu lawak ni tak cukup sekolah punya.

    ReplyDelete
  2. peruntukan untuk jabatan agama adalah wajib tak kira siapa yang memerintah. kalau lge tak mahu beripun tak boleh kerana keptuhan dalam hal ini tiada kompromi

    peruntukan untuk lain-lain hal contohnya untuk pembangunan artis mukmeen bergantung pada siapa yang perintah. kalau mukmeen harapkan dap untuk berikan itu dan ini pada artis mukmeen, kucin mungkin bertanduk.

    ReplyDelete
  3. tinggal di mesjid?

    itupun nasib baik ada masjid peninggalan kalau tak duduk bawah jambatan penang!

    haha itu pun nasib baik ada jambatan peninggalan, kalau tak tidur kat mana ya???

    ReplyDelete
  4. Geng otak kat kepala lutut. Lawak pun tak tera mana. Bodoh..

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages