f FITNAH LAGI? MAAFKAN JE LA DIA ~ Ikrar Pemuda

Thursday, July 5, 2012

FITNAH LAGI? MAAFKAN JE LA DIA

                                   

Gambar di atas digunakan oleh sebuah blogger pro-pembangkang mempertahankan fitnahnya mengenai televisyen mengiktiraf Datin Rosmah sebagai PM..padahal itu hanya lah tajuk berita tersebut..bukannya Datin Rosmah sorang yang pergi lawat PM Czech dan isteri di hotelnya..Datuk Seri Najib pon turut serta..

Gambar di bawah memberikan jawapan..


Takkan tahap itu sahaja minda blogger pro-pembangkang ini?

Diharap agar sesiapa yang difitnah olehnya memaafkan beliau...mungkin dia memang dah takde idea dah sebenarnya..tapi disebabkan sudah dibayar gaji...kena la buat apa-apa pon asal ada posting..



5 comments:

  1. blogger pro-pembangkang mana? takut kena saman ke? atau blogger ni yang saja2 buat cerita!

    ReplyDelete
  2. Pembangkang bankrap idea. Baghal!

    ReplyDelete
  3. merujuk yg kat sini kot? http://amenoworld.blogspot.com/search?updated-max=2012-07-05T22:45:00%2B08:00&max-results=1&start=1&by-date=false

    ReplyDelete
  4. Terima kasih Tuan Haji hadi. Biarlah kita semua, termasuk penyokong Pakatan yang lalu kat sini, tau apa aktiviti harian blogger2 sebelah sana. Mungkin ada yang anggap perkara ni enteng, lawak bodoh. So kita pun anggap macam tu jugak... lawak bodoh yang selalu dibuat oleh blogger bodoh yang sudah dikenalpasti.

    ReplyDelete
  5. Teruskan usaha suci murni-mu wahai F.L.O.M. Walaupun banyak dugaan,kau masih anggun berdiri dan kami amat menyayangi-mu wahai F.L.O.M.

    ReplyDelete