f CUKAI PINTU: RAKYAT SELANGOR DITIPU LAGI ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, July 31, 2012

CUKAI PINTU: RAKYAT SELANGOR DITIPU LAGI


Cuba tengok janji mereka dulu..


Tak payah tengok yang lain...sebab bukan tertunai pon..walaupun rejim Pakatan beri air percuma tetapi sekarang air pon sampai ada krisis, air percuma pon tak guna!

Cuba tengok bahagian cukai pintu tu...dulu mereka kata nak kurangkan cukai rumah kediaman sebanyak 20%...cukai premis komersial pula sebanyak 10%..

Cuba baca yang bawah ini pulak..
Ada tak diorang kata pangsapuri kos rendah YANG HANYA DIDIAMI dalam manifesto mereka?

Sedangkan yang mengundi ketika PRU 2008 bukan sahaja yang duduk di pangsapuri kos rendah tapi di bermacam-macam jenis rumah...

Tunai janji macamana ni?

Ini ke KERAJAAN BERKEBAJIKAN???

Yang sorang ni pulak dah la tipu dalam debat pi melalak kurangkan cukai pintu...


Kau pergi la melalak pada MB-MB negeri diperintah Pakatan....yang paling patut ditanya ialah Nik Aziz yang dah perintah 22 tahun...pernah dia turunkan cukai pintu??

0 comments:

Post a Comment