f BUKTI ANWAR ZUHUD ~ Ikrar Pemuda

Thursday, July 19, 2012

BUKTI ANWAR ZUHUD


Zuhudnya Anwar...kereta yang dia naiki sama macam apa yang rakyat naik...BERJIWA RAKYAT LAH KATAKAN...


Zuhud kan? Jaguar je pon...kan?



sumber: http://mymassa.blogspot.com/2012/07/gambar-kereta-mewah-pemimpin.html

5 comments:

  1. mewahnya hidup.

    ReplyDelete
  2. AnWAR memang hidup miskin, dia pinjam dari George Soros je tu.... jangan la korang buat fitnah. Rumah kat Segambut tu pun dia sewa sama George Soros... tak mahal, sebulan RM0.50, ade lagi lebih RM0.50 hasil gaji RM 1 dari Selangor tu.....

    ReplyDelete
  3. punaisehat ni sebenornye dah lama tersalah makan ubat sebab tu perangai betambah parah skarang ni.

    ReplyDelete
  4. hampa ni semua blog umno haramjadah

    ReplyDelete