f AWEK HOT PAS OTAK KOSONG? ~ Ikrar Pemuda

Monday, July 9, 2012

AWEK HOT PAS OTAK KOSONG?



PAS memang pandai..pandai dalam melantik orang-orang yang tak berapa pandai dalam sesuatu hal..memperjuangkan hal-hal tersebut..Sebagai contoh...Mat Sabu yang tah mana ilmu agama dia dapat selain ilmu berkhalwat..telah dilantik menjadi Timbalan Presiden PAS..Ulama-ulama pon diketepikan...kini artis-artis yang punyai pengetahuan rendah tentang Kem Kamunting dan ISA pula memperjuangkan hal berkenaan..

Cuba tengok video dibawah...lihatlah..bila PAS hantar orang yang tak tau apa-apa..pergi bercakap tentang isu ISA dan Kamunting...hehhe...



Cuba dengar apa dia cakap...ada ISI tak? Hehehe..Tapi PAS bukan nak dengar apa dia cakap..PAS suka tengok Abby je..hehehe...

7 comments:

  1. Assalamualaikum,

    Sekadar peringatan bagi yang lupa." Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8).
    Berhati-hati dengan komen dan posting yang dihantar kerana ianya akan menjadi persaksian-mu di padang Mahsyar kelak.

    ReplyDelete
  2. anon:

    ko bagitau ni dekat ceramah pas. bagitau kuat2 bagi semua org dengo.

    ReplyDelete
  3. Bila otak da kosong & kurang ilmu, maka dgn mudah sahaja segala sampah sampah & najis yg busuk di sumbatkan ke kepala artis pas olih ustaz pujaan meraka.

    ReplyDelete
  4. kalau dgn lelaki pun mudah kena tipu...apatah lagi dgn pemimpin politik kan?

    ReplyDelete
  5. ...Abby masuk PAS tu hanya sambil2 nak cari 'ustaq PAS'...nak lawan bekas suami dia Norman yg jadi Pemuda UMNO...jangan jadi 'makanan' Mat Sabu sudahlah...bini orang dia boleh sapu, inikan pula janda gedik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia gian tu lama tak kena, dapat kat Mat Sabu jilat mengeliat janda ni...huh huh

      Delete