f ABBY KATA JADI AHLI PAS BOLEH LEPAS SOALAN DI AKHIRAT? ~ Ikrar Pemuda

Monday, July 23, 2012

ABBY KATA JADI AHLI PAS BOLEH LEPAS SOALAN DI AKHIRAT?


Ini lah apa yang dikata oleh Abby:

"Nanti bila dekat SANA..bile kite..ape!..eermmm..disoal..saya kata saya memperjuangkan agama..saya takot nama saya takde dalam senarai hehe!Jadi saya termimpi-mimpi keadaan itu jadi saya rasa macam saya rasa err sangat bersyukur..hari ini saya dapat ermmm..menjalankan tanggungjawab saya sebagai seorang muslimah yang beragama islam (sambil menunjukkan borangnya)"

Mengupas persoalan kenyataan Abby, kita semua dengan mudah faham akan apa yang telah disampaikan oleh Abby. Ia bermaksud bahawa jika namanya tidak masuk PAS, maka apabila di akhirat nanti, maka siapa yang memperjuangkan agama haruslah berdaftar...daftar itu haruslah kepada PAS!!

Kenyataan seperti ini boleh dikategorikan sebagai KESESATAN!

PAS seharusnya bertanggungjawab dalam hal ini. 

Ini sudah jelas tidak benar!

Bermakna sekarang, sekadar memangkah PAS dalam pilihanraya pon tak mencukupi..kena JADI AHLI baru lepas nak masyuk syurga? Nauzubillah...

Masa untuk bertaubat masih terbuka...

3 comments:

  1. Dah sesat sesesat jadinya nya si Aby ini.Kalau ada Ulamak yang sedar keadaan beliau sekarang ini hendaklah cuba membawa beliau kejalan yang benar tentang Islam. Dah sah lah si Aby ini terpesong jauh oleh dek kerana cetek ilmu agama.

    ReplyDelete
  2. Apa nak buat bila Artis Ganti Ulamak...akhirnya artis tersungkur di dakapan lebai, ulamak-ulamak tersungkur di pintu surga gara-gara fatwa-fatwa sesat si artis.

    ReplyDelete
  3. Kita syorkan pehak ABBY supaya belajar agama, jika betul2 ikhlas hendak mendekatkan dirinya dengan ALLAH....supaya berguru dengan ULAMAK2 seperti Dato'Abu Hassan Din, Ustaz Don,Ustaz Khazim dan ramai lagi para Ilmuan Agama di luar sana yang mempunyai pengetahuan yang mendalam tentang Islam yang dapat membantu ABBY. Kita doa kan dia akan berjaya dunia akhirat.

    ReplyDelete