Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Saturday, June 2, 2012

Video Pendedahan! Tan Sri Musa Hasan Sahkan Anwar Meliwat





Anwar Ibrahim memang kaki liwat! Tapi bagi Pas, sekeji mana pun Anwar, berapa ramai pun mangsa yang diliwat, mereka tetap percaya bahawa Anwar suci murni, masih teruna tak kira berapa banyak lobang pun yang dia balun!

Kalau besok Anwar mengaku yang dia telah meliwat sekali pon, ahli LiPas tidak akan percaya. Jika mereka percaya akan fakta itu, maka cita-cita mereka untuk ke Putrajaya akan terbarai dan terburai.

Korang lihat sendiri pengakuan Tan Sri Musa Hasan, yang mengatakan dengan jelas Anwar memang terlibat dalam aktiviti liwat meliwat. Cuma Anwar jelas bernasib baik dalam kes 1998 dulu sebab tempoh masa yang agak lama antara kejadian liwat dengan masa pendakwaan memberikan ruang kepada peguambela untuk mempertikaikan saksi yang ingat-ingat lupa pelbagai fakta yang dikemukakan kepada mahkamah.

Tengok macamana perangai Anwar yang cuba menggunakan kuasanya sebagai TPM untuk mempengaruhi siasatan polis dengan mengarahkan Musa hasan melaporkan siatan terus kepada beliau. Bayangkan jika manusia ini diberi jawatan PM, jahanam negara dikerjakannya. Polis akan diarahkan untuk menutup segala penipuan yang dia lakukan. Malaysia akan jadi negara polis! Nasib baik, kita ada pegawai polis yang bertanggungjawab dan lebih takutkan Allah swt dari manusia bertopengkan Iblis bernama Anwar Ibrahim!

Ini selari dengan kenyataan Zulkifli Nordin dalam sesi ceramah beliau yang menyatakan dengan jelas Anwar sememangnya kaki liwat.

Hj Hadi pun berkemungkinan besar tahu yang Anwar memang pengamal Biseksual dan terlibat dalam aktiviti liwat meliwat tapi demi kuasa, pemimpin Pas terpaksa menghalalkan segala aktviti Anwar untuk pastikan matlamat ke Putrajaya tercapai.

Pemimpin Pas kini dah tak kisah soal halal haram. Semalam haram, hari ini mungkin boleh dihalalkan mengikut keperluan hawa nafsu mereka. Inilah dasar parti penjual agama! Pas dan geng mereka perlu ditolak dalam PRU13!!

Maka tak hairan lah bila Prof Nasoha menggelarkan gaya politik Pas sebagai gaya hidup dajjal! Ikuti pendedahan berikutnya! Bernanah telinga ahli Pas bila tengok video ni...


No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages