f PERHIMPUNAN HIJAU YANG KOTOR ~ Ikrar Pemuda

Saturday, June 2, 2012

PERHIMPUNAN HIJAU YANG KOTOR


PAS  ni memang pengotor..kat situ lah nak ceramah, kat situ lah dia pijak..kat situ jugak nak beribadat...tak kira tempat tu bersih ke kotor ke..kat situ jugak nak tunjuk beribadat..sampaikan saf solat pon kelang kelibut..pasal nak sangat tunjuk ramai berdemo..tapi pelik apa pasal ramai tak sembahyang? Jijik kot?





8 comments:

  1. pas, Parti Ajaran Sesat. Orang-orangnya tak beriman. Kebersihan satu Keimanan tapi pas, Pengotor Amat Sangat.

    ReplyDelete
  2. komen biar berlapik.. k

    ReplyDelete
  3. PAS , parti org kafir, bapak kafir nik aziz. guna islam utk dpt wang dan kuasa. musnah la PAS. amin.

    ReplyDelete
  4. mengutuk orang itu lambang keimanan ke? manusia yg tak pernah berhenti berkata buruk tentang orang adalah manusia yg iri hati, takut akan kejayaan orang lain.

    ReplyDelete
  5. yang penting dorang semayang jemaah x tinggal.. korang mase himpunan umno ngn himpunan belia ritu ade semayang jemaah ramai2 cani? yg dok joget ade la... poyo jek ko kalo hati tuh da hitam jgn nk dengki ngn orang yg suke kan kebaikan...

    p/s: lumpur tidak haram.. kalo ade kesan lumpur mase solat, hukum die makruh...

    ReplyDelete
  6. mengucap author yg menulis artikel ini.x salah mereka nak solat di sana.lumpur bukan najis.ianya tanah yg bercampur dengan air.igt,badan kita ni terhasil dari tanah juga,dalam badan kita ni ada juga air..so boleh la dikatakan badan kita ni macam lumpur.kalau penulis jijik dengan lumpur,maka anda jijik lah dengan diri n badan anda sendiri.x baik kita mengutuk2 org lain.saya sekadar seorg yg x sempurna, mengingatkan diri sendiri dan juga penulis

    ReplyDelete
  7. Wanauzubillah.mcm org x beriman ckp mcm tu.apabila mengatakan org tu kafir apabila dia nyata melakukan perkara yg mensirikkan allah.solat perbuatan yg mensyirikkan allah ke?

    ReplyDelete