f Pemimpin Pas Bermaharajalela Merampas Kuasa di Masjid al Mutaqqin ~ Ikrar Pemuda

Saturday, June 23, 2012

Pemimpin Pas Bermaharajalela Merampas Kuasa di Masjid al Mutaqqin


Gila kuasa dan Parti Pas memang tak boleh dipisahkan. Demi kuasa orang pas sangguap melakukan apa sahaja hatta melakukan perkara yang melanggar peraturan yang sepatutnya dipatuhi oleh manusia yang waras jiwa dan raganya.

Sejak dari dulu lagi Pas bercita-cita untuk menguasai masjid di seluruh negeri Selangor. Pendek kata pantang ada masjid jer mereka akan berkomplot untuk menguasainya, agar segala kepentingan politik mereka dapat dilunaskan.

Begitulah yang berlaku dalam episod rampasan kuasa di Masjid Al Mutaqqin, di Equine Park, Seri Kembangan. Selepas solat jumaat tadi, ahli jawatankuasa lama yang tidak senang dengan segala satu perancangan jahat pemimpin pas telah membuat sidang akhbar bagi menyatakan rasa tidak puas hati mereka dengan cara pemimpin pas yang mengetepikan keputusan pemilihan jawatankuasa yang dipilih secara sah oleh kariah masjid.


Apa yang peliknya, nazir masjid telah melantik satu senarai baru ajk masjid tanpa ada pemilihan. Malah dikhabarkan ada dikalangan yang dilantik pula orang luar yang bukan ahli dikariah masjid tersebut. Mengikut maklumat yang diterima, tindakan ini dibuat disebabkan kebanyakan ajk lama didakwa tidak menyokong kem parasit dalam pas selangor.


Ada dikalangan ajk baru yang dipilih pula tidak tahu menahu namanya dimasukkan sebagai ajk masjid, sebab tiada pemilihan dibuat. Pemimpin pas dah buat masjid ni bapak dia yang punya.


Dalam sidang media tadi, mereka yang terlibat menjelaskan mereka akan menghantar memorandum kepada Sultan tentang salah laku pemimpin pas ini.

4 comments:

  1. UmnopartiharamjadahJune 23, 2012 at 7:32 AM

    Hahaha....isu ni memamg keluar dari berita tv tiga suku...hahaha..tak perlulah nak salahkan sesiapa...elok juga kalau orang pas yang pegang kariah masjid atau surau. Biasanya mereka inilah yang mengimarahkan tempat-tempat macam tu. Nak harapkan orang umporno...baik takpayah...porak-peranda tempat ibadah di buatnya...yalah..puak2 umporno...puak-puak jahil murakkab yang tak reti buat kerja...hanya tahu mentekedarah duit...betina..projek....hahaha...yang paling teruk...dalam kepala...hanya pikir sex saja..hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. AJK Masjid AlMuttaqin yg sedia ada juga dari PAS. Yang rampas juga dari PAS... nape rampas?

      Delete
  2. masalahnya yang suka pikir pasal sex ni bukan orang umno... orang pas yang banyak buat benda tu...yang tunjuk kemaluan dekat perempuan pun orang pas..yang pegi roket bini sesama ahli pun orang pas...yang pegi jual bini pasal parti pun orang pas..

    ReplyDelete
  3. ni bukannya pasal PAS ngan umno, tapi masjid berfahaman wahabbi, suka membidaahkan orang yg tidak sehaluan dgn mereka........itulah punca sebenarnya kenapa masjid ini dirampas oleh Jais..

    ReplyDelete