Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Thursday, June 14, 2012

PAS TIDAK AJAR ISLAM?



Siapa kata PAS tu ajar Islam?

Ada ke Islam suruh kalau dah mampu untuk tunaikan haji KENA tangguh haji untuk pilihanraya? Hanya ajaran PAS yang ajar macam tu..Tapi bila perhimpunan bersih mereka kata hadir itu WAJIB pulak...hanya ajaran PAS yang ajar macam tu...bukan ajaran Islam..

Ada ke Islam suruh geng dengan pemimpin-pemimpin yang diragui moralnya setelah bukti bergambar dan video ditunjuk kepada umum? Hanya ajaran PAS sahaja yang nak geng dengan pemimpin yang terlibat dengan china doll dan aktiviti pemberian aiskrim.

Ada ke Islam suruh bila dah jadi kerajaan, kemudahan untuk rakyat, rakyat sendiri kena tanggung? Hanya ajaran PAS sahaja yang mengajar bila nak buat highway untuk rakyat, rakyat yang kena tanggung, kerajaan yang mereka pegang tak payah susah-susah improve pendapatan dan cari sendiri dana...rakyat yang kena bayar.. Bila highway kerajaan yang kerajaan buat mereka marah untuk bayar tol..
Sama jugakla dengan bila buat jamuan... Gebang bukan main JAMUAN RAKYAT.. tapi rakyat jugak kena bayar.. Dan penceramah dapatla habuan dari duit tu...

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages