f PAS PON MAIN NOMBOR PLAT CANTIK? ~ Ikrar Pemuda

Monday, June 11, 2012

PAS PON MAIN NOMBOR PLAT CANTIK?


Kah kah kah..ingat kan zuhud la sangat...rupanye orang PAS layan jugak nombor plat cantik-cantik..dan itu pon dia kata ibadah..

Ni anak Nik Aziz cakap dalam blognya..

"Pasal no plat;

1) Saya bayar lebih untuk PAS 17 kerana saya yakin ia berguna untuk Islam. Kalau DAS 1 harganya seribu dan PAS 11 harganya 5 ribu, saya pasti bayar untuk PAS 11. Kerana yakin dengan niat dan matlamat saya bahawa saya dengan nombor plat itu telah kempen 24 jam untuk sebuah jamaah Islam, maka saya membayar untuknya.

Saya ada Savvy dengan plat PAS 7667, no di motorsikal saya dulu semasa berulang alik ke Maahad Muhammadi. Hadiah daripada ayahanda.

Jika ada orang kaya nak hadiahkan ayah saya, carilah plat PAS 1, confirm ayahanda gembira. Pernah dia pakai PAS 13 di mercnya dulu. Bila tuannya ambil balik, dia ucapkan rasa kecewanya."

Waaahhh...ada hati juga Nik Aziz nak pakai plat PAS 1, tapi nak FREE je...tak mau bayar..mau orang hadiah...

Zuhudnya lah hai....

2 comments:

  1. Apa apa pon baik Pemimpin dan ahli mau pun penyokong PAS beli afdal Bselesaikan dulu duit Tabong Anak Yatim Memali sabelum berjariah lagi dan membeli barangan lain ... Ini tuntutan yg mesti dipenuhi.
    Yang mana nak ke Haji lagi... pon serupa....
    Nak aqiqah anak ke cucu ke...selesaikan dulu hak ank Yatim..
    Yg Mati ..nak beli kapan pun selesaikan dulu kalau tak pakaikan daun pisang atau kanves lama..
    Jangan main main... jangan nak ceramah buruk baik ...selesaikan hukum dan hak ANAK YATIM MEMALI dulu... nik Ajiz sabelum bukak bulut..selesaikan hal ini dulu...
    Barulah dikata beriman dgn Al Quran dan As sunnah ... Tokleh no belawok sokmo...doh kamu sogre...

    ReplyDelete
  2. Cara mengemis beketayap...
    Sapa derma bodo... Ayoh tua ... doh ..lepas tu dapat ko hambo pulok...he he he... jangen caakap kuat nanti lembu lembu tu dengor..Tak jadi pulok...Anok Ayoh... ikuk belit Ayoh jugok weeey la

    ReplyDelete