Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Tuesday, June 5, 2012

DR. PAKAR SAHKAN NIZAR DAN KHALID ALAMI SAKIT MISTERI KRONIK.!


Pakatan Rakyat menerima satu lagi tamparan dan masalah besar menjelang PRU-13, apabila sorang demi sorang pemimpin tertinggi didalam parti itu mengalami sindrom sakit misteri yang amat dasyat dan cukup membimbangkan.

Yang terbaru disahkan mengalami sindrom tersebut adalah bekas Menteri Besar Perak 11 bulan yang juga Tim.Pesuruhjaya PAS Perak iaitu Nizar Jamaludin. Selepas isu dengan Sultan Johor, Nizar dilihat semakin sewel dan telah terkena sindrom misteri apabila beliau telah 'tersasul' semasa berucap dihadapan kira-kira 50,000 ribu pengikut-pengikut PAS yang hadir semasa program Himpunan Hijau anjuran PAS Pusat di Stadium Alor Setar, Kedah Jumaat lalu.

Dalam ucapan itu Nizar telah 'tersasul' cakap menyatakan akan kejatuhan dan kemusnahan PAS di setiap peringkat bersama dengan rakan-rakannya dalam Pakatan Rakyat. Ternyata Nizar telah membuatkan penyokong-penyokong PAS yang hadir pada malam itu merasa bengang, tidak senang duduk dan panas telinga dengan kenyataan tersebut.

Walaubagaimanapun Nizar tidak keseorangan, ini kerana apa yang berlaku padanya, juga pernah berlaku pada si Khalid Ibrahim semasa berucap berkempen pilihanraya kecil di Dun Ijok pada tahun 2007 dulu.

Selain terkenal dengan semulajadi 'gagap', Khalid dalam ucapan kempennya itu telah 'tersasul' cakap menggesa supaya rakyat memilih dan menyokong calon Barisan Nasional didepan pengikut-pengikutnya. Hahaha..apalah punya pening dan sengal si Khalid nipun tak tau..


Memang kenalah, si Nizar Jamaludin bekas MB Perak 11 bulan meroyan sindrom hilang jawatan dengan Khalid Ibrahim MB Selangor gagap meroyan sindrom tak berani bubar DUN takut hilang jawatan. Dua-dua jadi Menteri Besar tunggangan dan jadi barua kepada DAP.. Dua-dua kaki kencing dan kaki pembelit..!

Inilah kehebatan dan keistimewaan yang ada pada pemimpin Pakatan Rakyat yang takde pada parti lain..



3 comments:

  1. sila betulkan font anda, susah utk di baca.

    ReplyDelete
  2. admin, sila perbetulkan font blog anda, susah utk dibaca.jangan guna font berbayang-bayang.
    sukar utk dibaca.

    ReplyDelete
  3. Salam buat Tuan empunya blog,
    Mohon tuan/puan/cik untuk membenarkan link www.dtubes.tv ke blog tuan/puan semua.

    Terima kasih.
    Che Chu Bidin

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages