Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Wednesday, June 20, 2012

ANWAR PUNCA PAKATAN KALAH?



Anwar memburukkan lagi Pakatan. Walaupun dengan auranya, Pakatan menang banyak kerusi dan juga menakluk beberapa negeri dalam PRU 12, namun politik bukan sahaja mengenai memenangi kerusi, tetapi bagaimana memperjuangkan nasib dan juga mempertingkatkan kehidupan pengundi yang mengundi. Tetapi, ternyata, Anwar gagal menerajui Pakatan dalam hal ini.

Yang lebih terpancar ialah betapa buruknya perangai Anwar sebagai Ketua Pembangkang walaupun sudah memenangi beberapa negeri termasuk menjawat jawatan Penasihat Ekonomi Negeri Selangor. 

Rakyat sudah mula mempertikai.. Apa yang Anwar buat dalam 4 tahun ini terutamanya untuk Selangor? Asyik-asyik ceramah sana, ceramah sini, buruk-burukkan kerajaan dan tiada satu pun projek yang benar-benar memberi manfaat telah dia lancar atau dia beri idea terutamanya di Selangor. Yang banyak hanyalah pembangunan rumah mewah, dan bangunan-bangunan komersial yang hanya memenuhi poket masing-masing dan bukan untuk membantu rakyat. Selain itu, di Selangor, masalah kutipan sampah masih berlanjutan dan ditambah lagi dengan peningkatan pekerja-pekerja seks ataupun GRO di Selangor amat merisaukan rakyat negeri ini. Apa yang Anwar dah buat untuk mengatasi masalah ini khususnya untuk rakyat Selangor?



Pada masa yang sama, Perdana Menteri turun padang bukan sahaja di Selangor, tetapi ke seluruh pelusuk tanahair melancarkan bermacam-macam program, projek dan memberikan bantuan khas untuk rakyat. Perancangan juga dijalankan dengan rapi demi memajukan negara seperti gagasan 1Malaysia, program GTP dan sebagainya..


Tapi apa yang Anwar buat? Ada tak Anwar turun di Selangor lancar apa-apa projek mahupun bantuan kepada rakyat? TIADA?

Jadi takkan kita nak berharap pada SAUDAGAR MIMPI seperti Anwar? Yang hanya reti bercakap, bercakap dan bercakap..DAH LA BANYAK SANGAT BERCAKAP..KERJA TAK BUAT PON UNTUK RAKYAT..MENIPU PULAK LAGI!!!



Ini belum cerita pasal aksinya bersama China Doll, aksi sembah mayat Teoh Beng Hock, serta penipuan 16 September yang dikenang sebagai PENIPUAN TERBESAR DALAM SEJARAH POLITIK MALAYSIA dan sebagainya! Terbaru, akuan bersumpah bekas Gabenor Bank negara mengesahkan pula akaun berbillion Anwar..jadi apa sebenarnya Anwar dah buat untuk rakyat Selangor ni??



1 comment:

  1. Mr blogger,

    Mohon sudi kiranya link blog aloqlaloq.blogspot.com ke blog handal tuan ini. Tk.

    Aloqlaloq

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages