f PENIPUAN ADALAH MAKANAN PKR ~ Ikrar Pemuda

Wednesday, May 9, 2012

PENIPUAN ADALAH MAKANAN PKR



Saifudin dulu tuduh PENGERUSI SPR, Tan Sri Abdul Aziz Yusof dan TIMBALAN PENGERUSI SPR, Datuk Wira Wan Ahmad Wan Omar sebagai ahli UMNO dan dia tau nombor ahli dan macam-macam lagi mengenai mereka.
Tapi bila didedahkan bahawa yang dituduh tersebut adalah orang lain, dia pon berkata:


"Jika beliau bukan ahli cawangan Pasir Mas, beliau perlu menjelaskan cawangan mana," kata Saifuddin.

Aitt? Kau yang tuduh..kau nak pulak orang tu bagi bukti?

Punya lah baghal tahap tapir si Saifuddin ni..

Kalau bukti gambar snapshot video Azmin "jual" aiskrim yang terang-terang muka dan baju Azmin Ali kau kata fitnah...

Abis yang kau salah tuduh Tan Sri Abdul Aziz dan Datuk Wan Ahmad Omar ni bukan fitnah la ye?

Senang-senang je nak perbodohkan rakyat...tapi Saifudin tak tau yang rakyat Malaysia jauh lebih bijak dari dia.

1 comment:

  1. haram jadah betol arr... suka ati bapak tiri laki mak ko je tuduh orang macam2. bila dah kantoi ko plak tanya dia cawangan mana? kalu dah tau salah tu, ngaku jelah bongok. tak yah nak spin tang lain lak. sekali ko menipu, selamanya ko kena menipu sebab nak tutup penipuan ko yang first tu.
    menda la ko pudin woi... ko ni bukan setakat baghal je tapi bebal!!!

    ReplyDelete