Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Monday, May 21, 2012

HANYA YG TOLOL2 BACA HARAKAH


Mana tak ditololkan..Pas punyalah anti dengan Utusan Malaysia, sampaikan Dewan Muslimat Pas bakor tanda boikot Utusan sebab siar gambor Azmin bagi aiskrim..rupa-rupanya.. KETUA DIORANG SENDIRI BACA UTUSAN..

2 comments:

  1. ... Surat khabar yang disebelah Nik Aziz didalam kereta mewahnya itu mungkin bukan dia punya. Mungkin drebar (Driver) nya yang punya. Kita kena berprasangka baik pada orang alim macam ini. Tak kan lah dia nak berbohong pada pengikut pengikutnya bahawa dia tidak membaca akhbar keluaran Utusan. Nanti berdosalah dia. Orang orang yang alim kan takut buat dosa. Lainlah orang orang macam kita yang jahil nie...

    Tapi kalau orang alim seperti Nik aziz ini, bolehkah memperlekehkan kebesaran Nabi Muhammad S.A.W, dengan menyamakan kelahiran baginda dengan kelahiran si Mamat yang dekat kampongnya itu?. Orang alim seperti Nik Aziz ini bolehkah membenarkan pengunaan kalimah ALLAH oleh agama agama lain?

    Kalau jawapannya boleh...Nik Aziz ini bukanlah seorang yang alim hakiki. Mana mungkin seorang yang alim berserban boleh menipu pengikut pengikutnya?. Mana mungkin seorang yang alim berserban boleh memperlekehkan kebesaran junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W - perbuatan yang boleh merosakkan aqidah sesaorang?. Mana mungkin seorang yang alim seperti Nik Aziz ini boleh menyokong pengunaan kalimah ALLAH oleh agama agama lain? - perbuatan yang akan menyamaratakan Islam dengan agama agama lain nanti. Kemana perginya kalimah bahawa 'Sebenar benar agama disisi Allah ialah ISLAM'?.

    Penyokong penyokong PAS pasti marah apabila Mursyidul Amnya dikutuk sebegini rupa. Tapi ini adalah kebenaran. Berfikirlah sejenak dan berpijaklah dibumi yang nyata dan kalau boleh ubahlah pendirian dan sokongan anda semua demi perpaduan dan kemajuan orang orang Melayu dan Islam seperti anda semua dan saya. Bersatu kita maju dan berpecah belah itu kita akan kalah.

    Tinggalkanlah PAS dan sokonglah UMNO sebuah parti yang jujur memperjuangkan nasib orang orang Melayu di Tanah Melayu kita ini ...

    ReplyDelete
  2. Ni mesti edit photoshop nieeee...kesiaannnn!

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages