Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Monday, May 14, 2012

BILA TELOR PAS DIPEGANG DAP


Kesian betol bila tengokkan presiden satu parti yang dikatakan perjuangkan Islam diperlekeh-lekeh oleh seorang kafir yang terang-terang menentang Islam...

DAP betol-betol tentang hudud..dan PAS secara dasarnya sudah keluarkan hudud dalam perjuangan mereka bersama Anwar dan DAP...dan sekarang...PAS nak cakap sikit pasal hudud pon Karpal dah bising..tetapi tengoklah statement presiden PAS:

"KUALA LUMPUR 13 Mei - PAS telah mempelawa Pengerusi DAP Karpal Singh untuk meraikan perbezaan pandangan kedua-dua parti tersebut susulan tindakannya mempersoalkan agenda Islam yang diperjuangan Parti tersebut.

Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang dalam satu kenyataan yang dikeluarkan menjelaskan, Karpal Singh sewajarnya memberi tumpuan agenda bersama menerusi kerjasama Pakatan dan tidak mempersoalkan agenda Islam sebagai serangan politik pada ketika ini.

Katanya, gabungan DAP, PKR dan PAS telah bersetuju membentuk sebuah kerajaan yang memberi fokus terhadap isu telah dimeterai bersama termasuklah berkaitan pembasmian kemiskinan, Islam sebagai Agama Persekutuan, Keadilan, Kedudukan Istimewa Bangsa Melayu dan sistem Raja Berperlembagaan. 

Ahli Parlimen Marang itu berkata demikian pada sidang media di ibu pejabat PAS hari ini. Pengerusi DAP Karpal Singh sebelum ini mengecam kenyataan Presiden PAS yang kembali membangkitkan perjuangan perlaksanaan Hukum Hudud jika Pakatan menguasai Kerajaan Pusat pada Pilihan Raya Umum ke 13 kelak. - KL POS."

telor PAS betol-betol dipegang oleh DAP..Haji Hadi punya statement betol-betol punya layu bila nak mempertahankan hudud..depan orang Islam PAS konon jaguh nak perjuang hudud, tetapi menikus bila disergah DAP...

Pendirian PAS tentang apa yang mereka perjuangkan amat-amatlah mudah dipertikaikan kerana begitu lemah dan longlai...

Bagaimana mereka ini ingin membawa agenda yang lebih besar untuk umat Islam jika mereka memerintah nanti? Persaingan bukan sahaja dari dalam negara, tetapi juga luar negara yang lebih besar dasyatnya!

2 comments:

  1. Sekali pandang PAS dicemuh namun hasrat sebenar mereka parti rasis nie adalah memalukan Bangsa Melayu.Itulah hakikat mereka menghancurkan bangsa dan Agama , kerana itulah sahaja cara bagi mereka untuk menguasi Negara ini...dengan menggunakan talibarut dan KELDAI TUNGGANGAN mereka untuk menghuru harakan benua MELAYU.

    ReplyDelete
  2. Hahahaha! Ceramah siang malam pongpang! pongPang! gedegung ! gedegangg ! tentang negara Islam..tanpa depa sedari mereka lah yg mempermainkan hukum Allah sebenaq nya .

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages