Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Friday, May 4, 2012

ANWAR RELA JADI KUDA DAP, KENAPA TAK PAS?


Hahahaha...Anwar nampaknya sanggup jadi tohmahan rakyat terutamanya umat Islam di Malaysia ini apabila mengaku sanggup jadi kuda tunggangan DAP. Dia juga berkata lebih rela mendengar nasihat DAP dari orang UMNO..

Ada beberapa perkara pelik kat sini..

1) Kenapa DAP? Tidak PAS yang boleh tunggang Anwar? sebab PAS sudah pon menjadi tunggangan Anwar...buktinya? Lihat sahaja kepada slogan perjuangan PAS iaitu membentuk negara Islam dan hukum hudud yang mereka perjuangkan berpuluh tahun, tiba-tiba bertukar menjadi negara kebajikan...hilang terus negara Islam dan hukum hudud..Maka sah lah PAS jadi kuda tunggangan Anwar dan DAP..Tengok saja dalam perhimpunan bersih...Unit Animal PAS dipergunakan oleh Anwar dan DAP dalam menentang pihak polis...dan ada pula Unit Animal PAS yang cuba mempertahan pendemonstrator dari masuk ke Dataran...pelik tak?

2) Anwar nampaknya terpaksa bertindak berani dengan harapan agar media tidak akan menulis lagi tentang kisah PEMBERIAN AISKRIM oleh orang kanannya Azmin Ali kepada seorang wanita di Bukit Antarabangsa. Namun, menurut kisahnya, kisah aiskrim Azmin Ali hanyalah permulaan sahaja...

3 comments:

  1. anuGay kata dia lebih rela mendengar nasihat lim kit sial dan dapigs..

    nampaknya dia tahu undi melayu dah lari...nyawa dia dalam politik kini bergantng undi cina..

    lagi pelik..dia tak sebut RELA MENDENGAR NASIHAT DAN PANDANGAN PASamdol !! pas dimata anugay hanya khadam yg.sanggup dimaki asalkan dapat secebis makanan (kuasa)

    gen2felda

    ReplyDelete
  2. pas anjing anwar. anwar anjing dap. pas pula 2x anjing dap. dap dah pegang telor anwar sebab dap tahu rahsia liwat anwar. sebab itu mana ada anwar komen tentang dap di penang, tempat dia sendiri. bila orang islam sanggup sembah orang kafir, tak tahulah apa punya jenis orang islam ni. bila dah tersepit, anwar sanggup buat apa saja. ada tak dap pernah isu statement yang mereka sanggup ikut pas?

    ReplyDelete
  3. betol kata Anon 10:41PM..

    Pakatan dah hilang banyak undi melayu...harapan Anwar terletak pada undi Cina sahaja...lebih-lebih lg kes video seks anwar dan ditambah dengan skandal seks azmin ali mengurangkan lg sokongan org2 melayu...kaum cina melalui DAP mgkin tak kesah sokong anwar atau azmin walaupun terpalit skandal seks..kerana bg mereka apa yg penting mereka dpt menguasai politik tanahair

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages