f PELAKON SEKSI SOKONG DEMO ANTI PTPTN? ~ Ikrar Pemuda

Saturday, April 21, 2012

PELAKON SEKSI SOKONG DEMO ANTI PTPTN?

Oh bukan ini..ini namanya Amber Rose..

Yang di bawah ini orangnya..



Artis ni tak la glemer sangat..tapi ada la dia berlakon selalunya jadi watak tambahan..namun wataknya penting juga..sebagai contoh dalam filem Cun! arahan Osman Ali yang menampilkan Remy Ishak dan Maya Karin sebagai pelakon-pelakon utama. Watak Mislina sebagai Bedah Tonggek begitu menggelikan hati..


Mislina(kanan) sebagai Bedah Tonggek dalam filem Cun!



Hisap rokok tanpa segan silu..


Namun aksinya di Dataran Merdeka bukanlah menggelikan hati seperti watak Bedah Tonggek, tapi MENGGELIKAN JIWA DAN RAGA kita semua..cara berpakaian yang amat tak senonoh..di tambah lagi rokok di tangannya.

Seharusnya geng-geng Muslimah PAS pergi lah berdakwa kepadanya..suroh dia tutup aurat dan sebagainya..ini dibiarkan dia terkontang-kanting macam takde tujuan...seolah-olah PAS meredhakan Mislina Mustaffa sedemikian rupa jadi pendemo di Dataran untuk memuaskan nafsu politik PAS, tapi keimanannya PAS buat tak tau je..yang PAS jaga hanya keselamatan...tapi lantak pi apa si Mislina tu nak hisap, dan pakai..



Cuba kalau orang UMNO pakai begitu dan gi DEMO?? habis la PAS sumpah seranah...tapi pasal ini geng mereka PAS senyap je lah...apa maknanya tu?

3 comments:

  1. Sebab PAS pun dah kearah tu...tak pelik dah pun...
    Mana dia ada bangkang LBGT, murtad isu, n moral ketua mereka. ...kalau dah sokong maknanya setuju

    ReplyDelete
  2. smoga mereka2 ni diberi hidayah kpd Allah swt n bertaubat kepadaNya...astaghfirullahalazim

    ReplyDelete
  3. taat cam ni namanya wala', tak caya tanya orang pas

    ReplyDelete