f KHSB MENUJU PUNCAK KEHANCURAN?? #SAVESGOR ~ Ikrar Pemuda

Wednesday, April 18, 2012

KHSB MENUJU PUNCAK KEHANCURAN?? #SAVESGOR

Apa lagi yang boleh kita harapkan dengan Tan Sri Khalid ni? Segala yang diuruskan serba tak menjadi..banyak yang rugi daripada untung..kini hal anak syarikat kerajaan negeri plak yang mengalami kerugian sampai melibatkan jutaan ringgit..ADUS!!!..Nak handle sampah sarap pon gagal..inikan plak projek pembangunan Cyber Valley...Cerita lanjut boleh klik SINI


KHSB adalah harta milik Kumpulan Darul Ehsan Bhd, syarikat pelaburan milik Kerajaan Selangor.  Namun, "kecemerlangan" Khalid ini harus dipromosi kan kepada rakyat supaya rakyat sentiasa ingat bahawa tokoh Korporat ini memang pandai dalam hal-hal ekonomi terutama membabitkan wang rakyat negeri Selangor sehingga rugi jutaan ringgit. Ni lah yang kita banggakan seorang tokoh keparat bersama penasihat PUNAI ekonomi yang kaki NYONDOL…Menguruskan GLC pon dorang boleh main-main macam menguruskan sampah!!!!..kalau dah rugi banyak pergi joget lagi baik la..tak payah sibuk pegang jawatan...

3 comments:

  1. HOI pariahhhh LEMBUMNO....kalau Selangor tidak pandai maka tentu tidak maju tetapu Ketua Odit Negara memujinya...dan kini Selangor mambangun dengan wang lebihan bukan dgn wang hutang seperti pariah LEBU kamu moooooooo

    ReplyDelete
  2. haramjadah LEMBUMNO/BE END perosak bangsa dan negara.

    ReplyDelete
  3. adakah dengan ayat:
    "Pada pendapat Audit, projek usaha sama di antara KHSB dan syarikat pemaju swasta yang berkenaan adalah merugikan kerana KHSB perlu menanggung kos melebihi keuntungan hasil jualan."

    Itu satu pujian? penyokong Pakatan ni tak sekolah ke? Kerugian tetap kerugian tak kira lah macamana puji pon..dan ini melibatkan berjuta-juta ringgit..
    tapi apa kan daya..mereka hanya tahu maki hamun sahaja..itu lah tahap pemikiran penyokong2 pakatan rakyat..

    ReplyDelete