f DEMO MANSUH PTPTN TEMPAT BERMESRA DENGAN BINI ~ Ikrar Pemuda

Monday, April 16, 2012

DEMO MANSUH PTPTN TEMPAT BERMESRA DENGAN BINI

Dalam menegakkan sesuatu yang dikatakan serius..masih adakah masa untuk bercumbu mesra bersama orang tersayang? Cuba tengok gambar ni..


Salah seorang pemimpin demonstrasi tersebut sempat lagi nak berpeluk dengan bini tercinta..tersenyum simpul lagi...punya lah bahagia...jadi apa yang bebannya? Langsung tak serius..siap bercanda lagi..perjuangan apa ni?

Ini namanya SENGAL UDANG...dahla member lain sibuk sembahyang..dia sedap-sedap pulak peluk bini...tak sempat mandi wajib ke?


5 comments:

  1. baru kawin, memang lah bro. seronok la dia dapat syiahkan perempuan sunni.

    ReplyDelete
  2. patut pun..baru kawin..kalau tengah dok berperang pun syiok la beb..apa nak heran. Minah yang sorang lagi tu..muka bangga kena interview..tapi pikir pendek..just tanya diri sendiri..apa faedahnya..org susah nak duna duit pinjaman..dah guna bayar le..kalau aku jumpa nak aje aku sepak budak2 sewel semua ni. Adam adli (nama terpahat sebagai pembelot) tu kita kasi aje..biar tak ade zuriat. Tak guna..nanti anak cucu tumpang malu.

    ReplyDelete
  3. Apa yg jadi masalahnya? Isteri dia, memang hak dia untuk peluk. Lebih baik macam tu, daripada peluk orang yg bukan muhrim.

    ReplyDelete
  4. Memang la boleh peluk..tapi apsal nak peluk time buat demo...nampok sgt la tak seriusnya..org lain ada gak bini..tapi takde la nak bercumbu time kerja...bukan pasal dia tak boleh peluk bini dia..

    ReplyDelete
  5. Berpeluk kepala hangguk hang
    Jgn guna agama sbgai alasan la kalau bahasa pun maki2 tabur fitnah sana sini
    Bodo punya admin

    ReplyDelete